fbpx
קים בת 40. ארבע פאשניסטות בוחרות את הלוקים הטובים של קים קרדשיאן
קים בת 40. ארבע פאשניסטות בוחרות את הלוקים הטובים של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן חוגגת 40 שנות. כבר למעלה מעשור אנחנו עדות לטרנפורמציה האופנתית של מי שהפכה לאייקונת האופנה הכי שערורייתית ושנויה במחלוקת של ימינו. המסע של קים, החל מנערה חביבה שהיא ׳קורבן-אופנה׳ בתחילת העשור, ועד לאישה החזקה חביבת מעצבי-האופנה כיום, והיא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. דניאל נווה ביקשה מארבע אושיות אופנה לבחור את הלוקים האייקוניים של קים.

מה לעזאזל היא לובשת

קים, קימי, קימברלי… מה נאמר ומה נגיד? המלכה הבלתי מעורערת חוגגת 40 שנות קיום וקימיות, הייתן מאמינות? הזמן טס כשקים. אותה הבחורה עם המראה המיוחד והכל כך לא שבלוני נכנסה לחיינו בסערה אי שם בשנת 2009 עם עליית תכנית הריאליטי ׳משפחת קרדשיאן׳ ולאט לאט הדביקה את כולנו למסכים. הפכנו להיות מעורבות רגשית בכל פן בחייה התוססים. מה היא תעשה? איזה סלט ענק תאכל הפעם? רוטב וקרוטונים יהיו? לאן תטוס בפרייבט ג׳ט? עם איזה שחקן כדורסל תצא היום? ובעיקר- מה לעזאזל היא לובשת? זה בגד? זה רשת דיג? זה בד של חליפת צלילה? זה שקוף? היא נושמת בתוך זה? פיג׳מה ועקבים?

מכונת טרנדים

אין ספור גבות הורמו לנוכח בחירותיה האופנתיות והביזאריות של קים, יש שיאהבו ויש שפחות. מה שבטוח זה שאי אפשר להישאר אדישים לאף לוק שלה. היא מאסטרית בסיבוב ראשים ופעירת פיות. היא מכתיבה טרנדים בקצב מסחרר, ומשפיעה על הסטייל שלנו אפילו בלי שנשים לב. אם זה טרנד ה Loungewear המינימליסטי והנקי שאימצה לעצמה בהשפעת בעלה קניה ווסט כבר לפני כמה שנים, או שמלות Bodycon צמודות וחובקות קימורים שהפכו להיות ה Signature look שלה ועשו קאמבק היסטרי בזכותה. בתחילת דרכה היא הייתה בעיקר קורבן אופנה, מעצבים עדיין לא הכירו ועמדו בתור להלביש אותה, ולכן לבשה מה שנראה לה יפה ובלי הרבה מחשבה. לרוב היו מעורבים בלוקים שלה נצנצים, פרוות ובדים מבריקים, אפילו ביחד, תשפטו אתן. כשהתראיינה למגזין Vogue היא אמרה ״אני אוהבת לראות את הלוקים הישנים שלי. אני נוצרת כל תקופה אופנתית שעברתי״, ובכן, בהחלט עברת הרבה גלגולים ותקופות קימי.

Skims

התפנית הגדולה בסטייל של קים הגיעה כשהתחילה לצאת עם בעלה, בויפרנד דאז, קנייה ווסט בשנת 2012. קניה פתח בפניה את הדלתות לעולם האופנה העילית, בין אם זה Givenchy, Lanvin או Celine. הוא אחראי לטרנספורמציה האופנתית שלה מנערת מסיבות טראשית, לאושיית אופנה עם סטייל מתוחכם, אדג׳י, וחדשני, ולא רק קים נדבקה בסטייל אלא כל המשפחה כולל נורת׳ ווסט ויתר הזעטוטים, שאת הבחירות האופנתיות שלהם גם הציעה המשפחה למכירה בסגנון ״יד שנייה מסלב״ אונליין. מאז, קורבן אופנה No more, קים לא מפסיקה להתפתח וממציאה את עצמה מחדש בקצב מסחרר, החל מקו הביוטי שלה kkwbeauty, שלרגל חגיגות ה 40 של קים מציע קולקציה מדוברת בשם Opalescent שתושק בתאריך יום ההולדת המדויק 20.10.20,  ועד לקו ההלבשה המצליח והנחשק Skims בו היא מעצבת קולקציות שלמות של הלבשה תחתונה ו loungewear איכותי, חובק קימורים, נשי רך, ויותר מהכול נחשק ונחטף מהמדף.

ה׳קימי לוק׳

האם אפשר להצביע על לוק אחד של הבחורה בעלת אלפי הלוקים והפרצופים שהוא זה המוערך ביותר? ובכל זאת, ביקשנו מארבע מלכות סטייל בפני עצמן לבחור את ה׳קימי לוק׳ האהוב עליהן ולהסביר לנו למה, ותאמינו להן, היה קשה מאוד לבחור.

מעיין נפתלי (24) סטייליסטית ויוצרת תוכן לעמודי אינסטגרם:

קימי בלוק קובר לאוסף הטרנדים הכי חמים עכשיו- קודם כל נתחיל בצבע החום. צבע שמסמן את אותותיו והתחיל לחלחל אלינו למלתחה כבר בתחילת הקיץ, הוא חלק מגווני פלטת צבעי האדמה האהובה על כולנו וקים מביאה אותו בענק בטוטאל לוק מונוכרומטי מכף רגל ועד ראש. בגד גוף צמוד כי אם לא קים אז מי? ומכנסי העור בצבע חום בגזרת הדגמ״ח המושלמת וכיסי ענק שלא ניתן לפספס. את מכנסי העור ניתן לראות במגוון גזרות ואורכים שונים. מתה על הוויב של ה״באתי ראיתי לבשתי״ אבל בינינו, רק מי שהכי נצמדת לצו האופנה יכולה ליצור כזה לוק בייסיק, מדויק ומלא בסטייל.

גיל שילה (28) עו״ד ובלוגרית אופנה: 

קים יקירתי, כהריונית בהווה להריונית בעבר, הריון עושה לך טוב. בלוק נקי, קלאסי, בלי הרבה מניירות ושדואג להשאיר הרבה מקום לדמיון. את נראית אפילו יותר נשית, מתוחכמת וסקסית כשאת לבושה.

קחי את זה בחשבון כשתהיי הגברת הראשונה, או שמא הגזמתי?

סיגל גרוס (52) סטייליסטית ואינסטגרמרית:

תהרגו אותי, סורי, אבל אני לא ממעריצות האושיה. מתקשה לעכל את הלוקים העשויים מדי, את זה שצבא שלם צריך להרכיב לה סט של טרנינג פלנל. ואם בכל זאת לומר מילה טובה, דווקא בדמות קרטונס היא נראית הכי אנושית, כי אם כבר מתחפשת על בסיס יומי, לפחות בהאלווין יש לזה ערך מוסף. יא בה דאבא דו.

הגר טהר לב (42) עורכת אופנה:

לבחור לוק טוב של קים זו אחת המשימות הקשות, ולו בגלל שהבחורה לחלוטין מעדיפה להישאר בלי בגדים. הסגנון של קים מאוד דרמטי, כמה שיותר נפוח, דומיננטי וצמוד, שזה כל כך רחוק ממה שאנחנו רגילות לכנות אופנה גבוהה, היא לא חובבת קלאסיקות, ולכן הבחירה שלי היא קים בלוק אופייני ׳קלאשי׳ קלאסי+טראשי שהצליח לה במיוחד. בחרתי את שמלת הקורסט שלבשה לטקס האמי, שמלה קטיפה גותית מקסי צמודה שחורה של ויויאן ווסטווד, עם ׳הנגיעה הקימית׳ בדמות השלשלאות העבות והצלב על הצוואר, שובל ארוך, וגזרה ויקטוריאנית המדגישה בהגזמה מותניים וקימורים. הלוק של קים הצליח להתעלות אפילו על הלוק של האחות דוגמנית-העל האגדית קנדל ג׳אנר (החליקו ימינה באלבום בסוף הכתבה).

 Happy 40 Birthday קים קרדשיאן