זה גם ספורט

"מדענים גילו את הגן הגורם לנו לחוסר מוטיבציה לעסוק בפעילות גופנית וכיום הם עובדים על מציאת תרופה שתגדיל את רמת המוטיבציה לאמץ הרגלי תזונה ואורח חיים בריאים" התסריט הזה הוא כמובן בדיוני, בדוי מליבה של כל אימא שמבינה שהיא חייבת לאמץ מסגרת כלשהי של פעילות גופנית. נמשיך לחיות עם התקווה שהתסריט אכן יתגשם ביום מן הימים, אבל עד שהתסריט הזה יהפוך למציאות, נסי לאמץ הרגלים קטנים חדשים שיסייעו לך לסגל לעצמך שגרה בריאה. שגרה בריאה זה הרגלי אכילה נכונים שיתאימו לשגרת יומך, זה איזון, וכן, זה גם ספורט.

למה לי חיים בריאים עכשיו?

מלבד הסיבות הידועות והברורות, כאימא, אורח חיים בריא הוא לא רק עבורך, הוא עבור כל בני הבית. כשאת חיה בריא, כולם מצטרפים, ובדיוק כמו להשקיע בלימודים, בחינוך, גם הקניית הרגלי אורח חיים בריא היא לא פיקניק, אבל היא חלק מהתפקיד שלנו כהורים. את מהווה דוגמה, מה שאת תאכלי הם יאכלו, הרגלים שאת תאמצי גם הם יאמצו. הרגלים חדשים זה עניין לא פשוט, אין קסמים. אימוץ אורח חיים בריא ופעילות גופנית דומה לזוגיות, או לריקוד עם הגוף, כמו בזוגיות, הוא יגיד את שלו ואת את שלך, אבל בסוף חייבים לעבוד יחד בהרמוניה, אל תכפי עליו, אל תאמללי אותו, ואל תתעמרי בו, אהבי אותו, טפחי אותו, שימי אותו בראש סדרי העדיפויות שלך, ולעולם אל תזניחי. לפני שניגש לפרקטיקה, זכרי שאנחנו לא מושלמות, לכן אם קרה ואיבדת את הדרך, תמיד תוכלי לשוב אליה, חזרי והעניקי לגופך את הצרכים שלו. ערכנו עבורך 11 טיפים שיעזרו לך לנהל אורח חיים בריא. לגזור ולשמור.

#1 ההשראה היומית

מנה של השראה תמיד עושה טוב. להשראה יומית או שבועית הירשמי ועקבי אחרי בלוגים או אתרים המציעים מתכוני אוכל קלים להכנה אפשר ונעים לעקוב ב PINTEREST

#2 הכינותי מראש

לבשי כבר מהבוקר את בגדי ההתעמלות, אחד הקשיים הוא להיכנס לבגדי התעמלות אחרי יום שלם. אולם כשאת לבושה ספורטיבית וערוכה, יהיה לך קשה יותר לוותר לעצמך.

"אל תוותרי על הסטייל" גוזיית ספורט נשים אנדר ארמור מבד מנדף זיעה 120 ש"ח להשיג ברשת גט פרו (צילום יחצ)

"אל תוותרי על הסטייל" גוזיית ספורט נשים אנדר ארמור מבד מנדף זיעה 120 ש"ח

להשיג ברשת גט פרו (צילום יחצ)

#3 לזרוק לתנור

ותרי על טיגון בשמן עמוק ועברי לאפייה. היתרון של התנור הוא שכל מה שתזרקי לתוכו יצא טעים: בטטה, חציל, כרובית, דלורית, קישוא, ועם תוספת גבינה מגוררת מעל או סלט קטן בצד, זוהי ארוחה בריאה ומיטיבה.

#4 לאט לאט

אל תנסי לאמץ הרגלים בבת אחת. אם תתחילי לאמץ בקיצוניות הרגלי תזונה, או פעילות גופנית, הגוף יתנגד. הגוף והמוח שלנו בנויים בצורה כזו שהם מתנגדים לשינויים, לכן צריך להרגיל אותם לאט לאט.

#5 בצעי חילוף

החליפי פחמימות בירקות ואל תימנעי לגמרי. מעט פחמימות מסייעות לחילוף החומרים ולירידה במשקל, נסי לשלב כמות של כוס פחמימות ביום או 2 פרוסות לחם, ועדיף לאכול בנפרד מחלבונים.

 "זרקי לתנור" ותרי על טיגון בשמן עמוק ועברי לאפייה 

 "זרקי לתנור" ותרי על טיגון בשמן עמוק ועברי לאפייה 

#6 עם המוסיקה בא התיאבון

דאגי לנגן קטן פרקטי ונוח קל לתפעול ושקל להצמידו לבגד. ערכי לך רשימת השמעה שאת אוהבת, שלבי שירים קצביים שיכתיבו את קצב הפעילות, כך תיהני בנוסף לפעילות הספורטיבית גם משעה של מוסיקה טובה והתנתקות.

#7 "אבל לא אכלתי כלום!?" 

תיעוד וניהול יומן אכילה, לטוב ולרע, ישים מולך מראה של מה אכלת ומה לא. נסי לתעד את קורותיך במהלך היום, מתוך הבנה שביקורת ומודעות יעזרו לך לתקן. נהלי יומן אכילה קטן במשך שבוע לפחות, ובדקי מה ניתן ורצוי לשפר.

 #8 ירקות ירקות ירקות

לצד כל ארוחה הוסיפי ירקות טריים, סלט או ירקות חתוכים מכל סוג, רצוי לשלב ירקות ירוקים אשר סגולותיהם בספיחת וניקוי רעלים בגוף יעילה וחשובה.

 "עם המוסיקה בא התיאבון". נגן פרקטי ורשימת השמעה מקפיצה יעשו את העבודה

 "עם המוסיקה בא התיאבון". נגן פרקטי ורשימת השמעה מקפיצה יעשו את העבודה

#9 הכלל של סבתא

"אכלי פחות, תשקלי פחות" ההיגיון הפשוט תמיד מנצח, כלל ברזל, כשרוצים לרדת במשקל אוכלים פחות. אם את רגילה לאכול בארוחה צלחת ובה חצי פחמימות וחצי חלבונים (בשר דג או עוף), הקטיני את כמות הפחמימות לרבע, ותמיד טוב להוסיף ירק ברבע הצלחת שנותרה.

#10 המשקל הוא אמצעי ולא המטרה

שקילה יומיומית ותכופה עלולה לגרום לנו לתוצאות הפוכות, הלחץ שיוצרת פעולת השקילה משפיע על הירידה במשקל, או לא תמיד משקף את התמונה המלאה. משקל למשל לא משקף את התחושה הטובה בגוף לה גורמת הפעילות הגופנית, וגם לא מעיד על הצרת היקפים, ישנם הבדלים משמעותיים בין שקילה בבוקר לערב, וכך גם למשקל בזמן המחזור החודשי. נסי לאמץ לך הרגל אחר, והעריכי את הירידה במשקל לפי השתקפותה בבגד, כי זה הרי חשוב יותר מהמשקל בפועל, כך נסי בכל בוקר למדוד מכנסי ג'ינס שקטנים עליך במידה, כל יום תרגישי שינוי עד שתיכנסי אליהם בקלות.

#11 אל תוותרי על הסטייל

אל תשאירי את החולצה הקרועה של הבעל או את הטייץ עם כתמי האקונומיקה לשעת הספורט, השקיעי בשעה הזו, והפכי אותה לאירוע אופנתי ולבילוי של ממש, התייחסי לשעה הזו ביום בשיא הרצינות, כאילו יצאת לפגישה חשובה. חדשי את מלתחת בגדי ונעלי הספורט שלך ואמצי את הטרנדים העדכניים בתחום. אם תרגישי טוב, מטופחת ורעננה בזמן ההתעמלות, תרגישי הנאה והנעה גדולה יותר.

כיום ישנו היצע מאלף של בגדים ואופנת ספורט, שלל מותגים המציעים אופנה לצד נוחות וטכנולוגיות חדשניות שמשפרות ומסייעות להנאה מזמן הפעילות הגופנית, ביניהם מותג בגדי הספורט UNDER ARMOUR המשיק בימים אלו קולקציית חורף הכוללת הלבשת נשים, גברים, וילדים, לכל סוגי פעילויות הספורט והפנאי. המותג מציע גם אופנה וסטייל לצד הנוחות והפרקטיקה. ליצירת טוטאל לוק אופנתי-ספורטיבי, תוכלי לשלב גם נעליים, תיקים ואביזרים של המותג. הקולקציה עשירה בצבעוניות, החל מפריטים בגוונים קלאסיים של שחור ואפור, גוונים המזוהים עם פעילות גופנית כמו ורודים וזרחניים, ועד ההדפסים המרהיבים והאופנתיים בהם הדפסי הצבא החדשניים. קולקציית האביזרים עשירה ומציגה גם היא איכות וחדשנות, שמתבטאת בעיצובים מגוונים ומתקדמים מכף רגל ועד ראש: גרביים, כובעים, חגורות, תיקים ועד כפפות. טווח המחירים בקולקציה לגברים ונשים: החל מ- 50 ש"ח ועד 500 ש"ח, בקולקציית נעלי ספורט ונוחות לנשים וגברים: 399 ש"ח ועד 1150 ש"ח. טווח המחירים לתיקים ותיקי גב: 170 ש"ח עד 360 ש"ח. רמת המחירים ריאלית בהשוואה למתחרים, ובהתחשב בעובדה שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, בגדי איכות יישמרו כחדשים לאורך זמן ויתרמו לתחושה הטובה והמוטיבציה במהלך הפעילות הגופנית. היכן להשיג? ברשת חנויות GET PRO ברחבי הארץ וברשתות הספורט המובחרות.

מותג הספורט UNDER ARMOUR מפנק אתכן הקוראות בפריטים נבחרים מהקולקציה.

3 פריטים יעמדו להגרלה עד סוף החודש: אימונית קפוצ'ון, גוזיית ספורט או טייץ כולם מבד מנדף זיעה, אופנתיים וסופר-איכותיים. ספרי לנו מהי הפעילות הגופנית המועדפת עליך ואולי תזכי באחד הפריטים!

איך זה עובד?

וודאי כי את רשומה למגזין, אם לא, הירשמי כאן

וודאי כי את עוקבת אחרינו בפייסבוק LIKE לעמוד, אם את לא, הקליקי כאן

שתפי את הפוסט על הקיר שלך בפייסבוק, וכתבי בתגובה מהי הפעילות הגופנית המועדפת עליך.

שיתוף באינסטגרם ותיוג IMAHOTMAG# גם הוא יגדיל את הסיכוי לזכות!  פרטים באינסטגרם שלנו

* בכפוף לתקנון

בהצלחה!

תקנון הפעילות:

מידה הפריטים הינה מידת אמצע (M) ואינה ניתנת להחלפה

שמה של הזוכה יתפרסם בדף הפייסבוק של המגזין בתום הפעילות, או עד 1.1.16

ההגרלה פתוחה רק לקוראות הרשומות לניוזלטרים של IMA HOT אם כבר הצטרפת אין צורך להצטרף שוב

הזוכה תיצור קשר עם המגזין ותמסור מען למשלוח בתוך יומיים מיום ההכרזה, ואם לא תיצור קשר, תועבר המתנה לבאה שתעלה בגורל

המתנה תישלח בדואר רשום לזוכה בתוך שבועיים מיום יצירת הקשר עם המגזין, מתנה שלא תידרש לא תישלח שנית

 הגר טהר לב, 39, בעלת והעורכת הראשית של מגזין it.

שנים ניהלה הגר בלוג אופנה עצמאי וכתבה במגזינים השונים. התשוקה לאופנה, והחיפוש אחר פלטפורמה שתדבר לאוהבי אופנה כמוה, הביא אותה להקים את מגזין it.

הגר באינסטגרם: hagar_ta@