חתול, מפלצת, ואופנה טובה

להתראות אנה ואלזה, שלום רוקנ'רול. אופנת הילדים מתקרבת לעולם המבוגרים, ועדיין, היא מעולם לא נראתה מתוקה יותר. לפניכן כל מה שרציתן לדעת, וכל מה שאתן צריכות לדעת, על קולקציות אביב-קיץ של אופנת הילדים.

 בתמונה: מתוך קולקציית המותג CATIMINI (צילום: יח"צ)

בתמונה: מתוך קולקציית המותג CATIMINI (צילום: יח"צ)

מעונה לעונה, דומה שהפערים בין אופנת הילדים והמבוגרים הולכים ומצטמצמים. בעוד השפעות מתקתקות כמו הדפסי גלידה, חדי קרן ודונאטס חודרות לאופנת המבוגרים, קולקציות הילדים מיישרות קו מול מגמות אופנה עולמיות. בדומה לקווים שהיו מוכרים עד כה בבגדי המעצבים לילדים, גם הרשתות הגדולות מציגות קווים בוגרים יותר עד כדי אימוץ גישת המיני-מי: קולקציות תואמות להורים ולילדים. המתקתקות של נסיכות דיסני מוחלפת ברומנטיקה של הבוהו-שיק, והשפעות הכדורגל מפנות מקום למראה יאכטונרי, כשעל כולם מנצח המלך של 2016 – הג'ינס.

חביתות, אוזניות ורמי פורטיס

קולקציית הילדים של קסטרו

קו הילדים של קסטרו נשאר גם העונה נאמן לקו הבוגר של הרשת כשמטרתו העיקרית היא לתת מענה לכל הצרכים של התינוקות, לילדים ולמגוון הטעמים האופנתים של הוריהם. בראש הקולקציה בולטת במיוחד, גם העונה, הרוק, שהפכה בעצמה לפרזנטורית של המותג. הקבוצה המוצלחת במיוחד של פריטי הרוקנ'רול חוזרת עם המראה הגרפי והמחוספס בגווני השחור- לבן והדפסי הכוכבים והזברות, סמל הPeace, והדפסים מגניבים של חביתות, אזניות תקליטים, גולגולות ורוחות רפאים. לצד קולקציית הרוק, נבנתה קולקציה נוספת, העונה לשם COOL, המורכבת בעיקר מפריטי ג'ינס ודמוי ג'ינס, ומוכרת מסרטון הפרסומת של הילדים ורמי פורטיס. הקולקציה בנויה על טהרת הכחול-תכלת-לבן, ומושלמת לתקופת החגים פסח-עצמאות-שבועות.

עוד ב"ילדים של קסטרו": קולקציית mini me הכוללת פריטים תואמים לילדים ולגדולים של קסטרו; קולקציית "נסיכים ונסיכות" המותאמת לסגנון אלגנטי וגנדרני יותר עם שמלות טול ותחרה לבנות ולוק יאכטונרי לבנים; וקולקציית ה-COLOR שהיא הקבוצה הצבעונית, הילדותית והפרחונית מכל הקולקציה, עם מיטב צבעי הקיץ.

בחנויות "הילדים של קסטרו" ברחבי הארץ.

  "שלום רוק'נרול"   הילדים של קסטרו (צילום: שי יחזקאל)

"שלום רוק'נרול"

הילדים של קסטרו (צילום: שי יחזקאל)

הרבה יותר

קולקציית נעלי הילדים של Nimrod & More 

בעלי המותג נמרוד מקפידים לחדש ולהתחדש על בסיס קבוע, ואחרי הוספת מותגים נוספים למגוון הנעליים של נמרוד ושינוי שם הרשת ל Nimrod & More, מתווסף חיזוק משמעותי. העונה הצטרפו למותגי הבית נמרוד, איסט 21 ואלפנטן, גם נעלי צעד ראשון ופעוטות של מותג הנוחות-איכות  Clarks. הקפדנות והשמרנות של המותג הבריטי באה לידי ביטוי במגוון דגמים בובתיים בניחוח רטרו לבנות, וסנדלים צבעוניים ונעליים במראה סניקרס לבנים. קולקציית נעלי הבנות של מותג הבית האופנתי של נמרוד איסט 21 מוצלחת במיוחד. נעלי הבלרינה עם העקב הקטנטן וסנדלי הגלדיאטור המוזהבים מיועדים לילדות שרוצות להיראות כמו אימא, ובעיקר עושים חשק לאימא להתפנק בעצמה. 

  "עושים חשק גם לאימא"   נעלי רשת Nimrod & More (צילום יח"צ חו"ל)

"עושים חשק גם לאימא"

נעלי רשת Nimrod & More (צילום יח"צ חו"ל)

ג'ינס, טי שירט, וגאווה ישראלית

קולקציית "אמריקן איגל קידס"

המותג האמריקאי "אמריקן איגל" לא עסק באופנה לילדים, עד שחבר דווקא לזכיינית המותג בישראל פוקס. יחד הם מציגים לראשונה בעולם ובלעדית לישראל, בשלב זה לפחות, קולקציית ילדים. במותג הקפידו מאוד להיצמד ל LOOK & FEEL  של הקו הבוגר, ומציגים פריטים קז'ואליים וסמארט-קזו'אליים, עם התמקדות ברורה מאליה בפריטי הדגל של המותג, הג'ינס והטי-שירט. בקולקציה מגוון עשיר מאוד של מכנסי דנים ודמויי-דנים מגוון גזרות, בדים ושטיפות לבנים ולבנות, וחולצות הטי-שירט האייקוניות של המותג. קולקציית החג מתבססת על טהרת הצבע הלבן, אך פונה דווקא לכיוון בוהו רומנטי לבנות, ונערי קולג' קטנטנים לבנים, בשונה מהמראה הנסיכי השמרני יותר המוכר מרשתות אחרות.

  "מגוון עשיר של דנים"   אמריקן איגל (צילום: יחצ)

"מגוון עשיר של דנים"

אמריקן איגל (צילום: יחצ)

HOW TO BE A PARISIAN KID

קולקציית הילדים של Catimini

המותג הצרפתי הוותיק Catimini פותח לראשונה סניף תל-אביבי, ומביא איתו שיק פריזאי-בינלאומי לתינוקות וילדים עד גיל 14. הצרפתים לוקחים את שילוב הטרנדים הגדולים לתוך קולקציות ילדים צעד אחד קדימה, ולא מסתפקים בפרשנות קז'ואלית חסרת סיכונים. כך תמצאו שם קו קוטור-דנדי מתחכם ומעיז, המביא לילדים את סגנון הצעירים המתוחכמים והגנדרנים של אוסקר ווילד; קו בוהו פרחוני עתיר הדפסים וטלאים; קו ל"גארסונים" צעירים המורכב בעיקר מחולצות פולו וכפתורים ומכנסי צ'ינו, ומושפע מאוד מסגנונות אמריקאיים יותר; והקו האורבני המציג טרנדים של אופנת רחוב מרחבי הגלובוס. כיאה למיקום היוקרתי ולמיצוב האקסקלוסיבי של המותג, המחירים בהתאם, ובוודאי שאין כאן איום רציני על הרשתות. ובכל זאת, מי שיכולה להרשות לעצמה שמלה ב-250 ₪, או מחפשת אאוטפיט מיוחד לאירוע, תמצא שם את מבוקשה. 

על נוחות ואיכות

קולקציית גולף קידס וגולף בייבי

גם ברשתות גולף קידס ובייבי הקולקציות מעוצבות בהשראות הטרנדים האחרונים בעולם, עם התאמה לצורכי הילדים מבחינת נוחות ואיכות. קולקציות ה-sport glam וה"פלאש" מציגות אופנה חגיגית יותר אך אורבנית, המושפעת מעולם הספורט, עם הדפסי מספרים, שילובי בדים ספורטיביים וצבעי ניאון. בגזרת הבנות מככבות השמלות במגוון גזרות ואצל הבנים מכנסי ברמודה, חולצות טי וחולצות מכופתרות עם עניבה. במיוחד לחג הפסח עוצבה גם קולקציית PURE, המציעה מראה טבעי וחגיגי במיוחד לחג, עשויה מחומרים טבעיים ומתרכזת בגוונים של לבן, שמנת וטבעי. לבייביז הקטנים, קיימת גם קולקציית הקפסולה המאוירת לתינוקות, בשיתוף פעולה ייחודי עם המאיירת הישראלית אודליה שמעוני.  

   "בהשראות הטרנדים האחרונים בעולם"    גולף קידס ובייבי (צילום: דנה קרן)

 "בהשראות הטרנדים האחרונים בעולם" 

גולף קידס ובייבי (צילום: דנה קרן)

יוניסקס, טרנדי ובינלאומי

קולקציית רשת "שילב"

כבר כמה עונות שמחלקת ההלבשה ברשת שילב הופכת למחלקת אופנה לכל דבר. גם העונה, מצליחות מעצבות המותג, כולן אימהות בעצמן, לבנות קולקציה טרנדית ובינלאומית. קולקציית ה- Unisex for kids המצוינת, מושפעת מהקו הנקי והמתוחכם של האופנה הסקנדינבית, הנפוץ בקרב בגדי מעצבים לתינוקות. כיאה לז'אנר, הצבעוניות המובילה היא שחור, אפור ולבן, ומאופיינת בריבוי הדפסים בוגרים-ילדותיים כמו שרבוטים, פרצופים, מגבעות, זברות וחתולים. עוד בקולקציה: קו הוינטג' , לתינוקות עד גיל שנתיים בלבד, עם פריטי וינטג' ורטרו רומנטיים; הקולקציה הלבנה לניו-בורן, עם פריטים שימושיים לגיל הלידה והפטנט הייחודי ה"צ'יק טק" לרכיסה נוחה; וקולקציית המותג "ג'ינסי", הכוללת מגוון פריטי נוחות מעולם הדנים; קולקציית "חיות וחיוכים" שמככבת על מגוון רחב של מוצרים ברשת מלבד מוצרי האופנה, ומתחדשת העונה עם אלמנטים תלת מימדיים המגרים את התינוק ומשדרגים את המראה.

  " אופנה לכל דבר"    שילב (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

"אופנה לכל דבר"

שילב (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

הרפתקאה אופנתית

קולקציית הילדים של "תמנון"

ההשראות בקולקציה של תמנון העונה הן עולמות הרפתקניים וחלומיים, שיצרו מספר קווים לקולקציה. קו "מערב פרוע" חצוף ומחוספס לילדות בועטות, קו בוהמייני בהשראת פסטיבלי המוזיקה הקיציים לנערות, וקו רומנטי לנסיכות קטנות עם המון נוצצים ובדים רכים.  לבנים מציעים בתמנון את הקו הפופולרי בקרב בנים, השראות ימיות ויאכטונריות, לצד קו רחוב צבעוני הכולל פריטים מעולמות גולשי הגלים והסקייטבורד.

  "עולמות הרפתקניים וחלומיים"    רשת תמנון (צילום: איתן טל)

"עולמות הרפתקניים וחלומיים" 

רשת תמנון (צילום: איתן טל)

מותג טייצים חדש

קולקציית KYT leggings

המותג הישראלי החדש KYT הוא מיזם משותף לצמד יזמים תושבים חוזרים שחברו למעצבי המותג פראו בלאו, פיליפ והלנה בלאו. יחד יצרו מותג טייצים לנשים וילדות, בהדפסים מיוחדים ובאיכות גבוהה. קולקציית הילדות מדברת "ילדותית", אבל לא במסחור המוכר מעולמות דיסני, אלא הדפסי לבבות, פרחים, חיוכים, צורות גיאומטריות וחתולים, בצבעוניות חזקה המשלימה את האחידות של חולצות ביה"ס.

  "הדפסים מיוחדים ובאיכות גבוהה"   KYT (צילום: ליה צ׳סנוקוב)

"הדפסים מיוחדים ובאיכות גבוהה"

KYT (צילום: ליה צ׳סנוקוב)

קז'ואל מנצח

קולקציית הילדים של "גאפ"

מותג ה-EVERYDAY האמריקאי מציע מחלקת newborn המציגה את קולקציית "Mr. Men Little Miss", אנשים קטנים, המבוססת ברובה על איך לא, דנים.  אצל הגדולים יותר, תמצאו גם מראות רומנטיים ורכים עם שמלות סריג צבעוניות ושילובי רקמות על הדפסים רכים לבנות, ומראה הספורטאי הקולי, המשלבת בגדי ספורט במלתחה קזו'אלית לבנים.

  " אנשים קטנים"    גאפ (צילום: יח"צ חול)

" אנשים קטנים" 

גאפ (צילום: יח"צ חול)

שירי ויצנר, 38, נשואה ואמא לשני בנים ובת, סטייליסטית אישית. 

אחרי עשר שנים בתחום הפרסום והשיווק, ובזכות שתי חופשות לידה, ההתכחשות לאהבה האמיתית של שירי הסתיימה, והיא פנתה ללימודי סטיילינג בשנקר, פתחה עסק, וכיום עובדת כסטייליסטית אישית, מנחת חוגים וסדנאות וכתבת אופנה. וכך היא מגדירה את מה שהיא עושה: "אני בעצם לא עובדת, כי מי שעושה את מה שהוא אוהב, לא עובד יום אחד בחייו, נכון?"

בלוג פייסבוק / אינסטגרם