FASHION REMIX

ג'ינס, וינטג', סבנטיז רטרו, הדפסים, פרטים, וטרנדים, לצד קו מחוייט קלאסי, מחירים אטרקטיביים ותחלופת מדף מהירה, הם החומרים מהם עשויה קולקציה מנצחת עונה אחר עונה. יצאנו לאולם התצוגה לדגום מקרוב ולקבל הסבר מפורט וצמוד על כל מה שמחכה לנו בעונת סתיו-חורף הקרובה מטעם המעצבים והסטייליסטים הבכירים הנושאים את דגל המותג הישראלי המוביל, קסטרו.

(צילום: דודי חסון)

שנות השבעים ממשיכות עדיין להוות השראה עבור עולם האופנה בסתיו הקרוב, והשפעתן ניכרת גם על הקבוצה המרכזית בקולקציית הנשים של קסטרו. בכל זאת, כשמה כן היא ״וינטג׳ רמיקס״, יוצרת ערבוב עדין של שנות ה-70,80,90 כמצופה מרשת אופנה מהירה ועדכנית. האזכורים לעשור הכי אהוב בעידן הנוכחי, הסבנטיז, כוללים שמלות Tea קלאסיות עם כפתרה קדמית, שמלות פפלום, ששלטו בקיץ האחרון והפעם חוזרות עם פפלום נמוך, סרטי עניבת פרפר הנקשרים בצווארון והדפסי פרחים בהשראת טפטים תקופתיים. ג׳קט הבומבר, אחד מסמלי שנות ה-80 ואחד הטרנדים הלוהטים דווקא של קיץ 2016, לא הצליח לקבל את המקום הראוי לו בקיץ האחרון, מסיבות אקלימיות ברורות. בסתיו הקרוב, הג׳קט האלמותי מקבל השנה מקום של כבוד בקסטרו, עם מספר דגמים מוצלחים וטרנדיים במיוחד.  

אווירת ה״רמיקס״ בולטת גם בשילובי חומרים וטקסטורות ובסטיילינג של הקולקציה, או במילים אחרות בהצעות ההגשה של קסטרו ללקוחותיה. פריטים רבים מורכבים מהדפסים צבאיים עם הדפסי פופ, מנומר עם פרחים, ושילוב רקמות, סיכות ופאצ׳ים רקומים.

בקולקציה הנוכחית הרשת מעודדת את הלקוחה יותר מתמיד לשלב פריטים מעולמות שונים על טהרת הפיוז׳ן. כך למשל ז׳קט ורוד מחויט בגזרה גיאומטרית מוצג דווקא עם אאוטפיט רחוב המורכב מחולצת טי וחצאית ג׳ינס וג׳קט בומבר ספורטיבי מוצע בשילוב גופיית קטיפה וחצאית מבד דמוי עור.

קו הבלאק המחויט והחגיגי של קסטרו, שניחן בגזרות וצלליות ישרות וצבעוניות מונוכרומטית מקדיש חלק נכבד מהמקום לטרנד חזק נוסף שמסרב להיעלם, הקפלים. עוד בקולקציה גירסה חגיגית יותר של ז׳קט הבומבר, ומגוון פריטי עור, תחרה, אבזמים וניטים.

בדומה לחלק מהמתחרות מעבר לים, בקסטרו הצליחו להפוך את קולקציית הג׳ינס שלהם לעוגן חשוב ומרכזי. קו הג׳ינס מתחבר גם הוא לקו הכללי של הקולקציה ומתכתב איתו דרך פריטים ואלמנטים המשותפים לשניהם. הבולט מביניהם הוא הפפלום, שהוביל גם בקולקציית הקיץ וכאמור יככב גם בסתיו, חוזר גם בשמלות, טופים וטוניקה מג׳ינס.

המגמה הבולטת בקולקצית הג׳ינס היא המראה המשומש, עם מראות של טלאים, קרעים ופרימות בגזרות המיתולוגיות המתרעננות כמו sarai, sarah וה-second skin. כמו כן ה-Mom Jeans בעל המותן הגבוהה והקימורים הבוגרים חוזר במספר גירסאות. 

קו בגדי הספורט והפנאי של בית האופנה מתחזק העונה עוד יותר, ומסמל את החיבור ההדוק בין אופנה ואורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. ההשראה לקבוצת הנשים נבעה העונה מתוך הדפס שעוצב בסטודיו לטקסטיל של קסטרו המשלב בין דוגמת עור נחש לפיקסלים דיגיטליים. ההדפס הייחודי, המסמל חייתיות וטבע יחד עם עתידנות דיגיטלית שימש כהשראה לכל קולקציית האקטיב לנשים.

התוספת הטרייה ביותר למשפחת קסטרו היא קו האקטיב שהושק בסתיו הקודם. בקבוצה הזו הדגש של החברה הוא דווקא הטקסטיל, כפי שדורש הז׳אנר, וכל הבדים הם מנדפי זיעה כמו גם שילובי בדים מקולקציות האופנה המתאימים לפעילות גופנית מאווררת כמו בדי רשת. הקולקציה מונוכרומטית בצבעי מטרופולין אורבני של בטון, אספלט ותמרורי אזהרה, צבעוניות שנעה בין האפורים לשחור עם נגיעות של צהוב ניאון.

טווח מחירים: חולצות 39 ש"ח- 199 ש"ח, מכנסיים חצאיות ושמלות 79 ש"ח- 299 ש"ח, מעילים 199 ש"ח- 599 ש"ח. להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.castro.com

לייב מהשואו-רום של קסטרו:

שירי ויצנר, 38, נשואה ואמא לשני בנים ובת, סטייליסטית אישית. 

אחרי עשר שנים בתחום הפרסום והשיווק, ובזכות שתי חופשות לידה, ההתכחשות לאהבה האמיתית של שירי הסתיימה, והיא פנתה ללימודי סטיילינג בשנקר, פתחה עסק, וכיום עובדת כסטייליסטית אישית, מנחת חוגים וסדנאות וכתבת אופנה. וכך היא מגדירה את מה שהיא עושה: "אני בעצם לא עובדת, כי מי שעושה את מה שהוא אוהב, לא עובד יום אחד בחייו, נכון?"

בלוג פייסבוק / אינסטגרם