Coming Soon

Coming Soon

יעל גולדמן, נטלי דדון, סנדרה רינגלר, דיקלה, שירז טל, טיטי איינאו, ועוד כוכבות רבות מצטלמות לקמפיין הנשי-חברתי THAT'S IT.

בתמונה: יוליה פלוטקין על הסט (צילום שי שבירו)

 יעל גולדמן נגד תופעת ההטרדות מיניות (צילום: שי שבירו)

יעל גולדמן נגד תופעת ההטרדות מיניות (צילום: שי שבירו)

גירל פאוור, כוח נשי במיטבו, המפורסמות חוברות יחד למען מטרה חברתית חשובה ונרתמות לצילומי קמפיין המעלה את המודעות נגד הטרדות מיניות אותו יזמה עורכת מגזין it, הגר טהר לב. הקמפיין נועד לייצג קהילה נשית חזקה, ולתת השראה לנשים לומר מספיק, עד כאן, THAT'S IT.

 מור סילבר מתוך צילומי קמפיין THAT'S IT (צילום שי שבירו)

מור סילבר מתוך צילומי קמפיין THAT'S IT (צילום שי שבירו)

 יוליה פלוטקין והבטן ההריונית הפוטוגנית (צילום: שי שבירו)

יוליה פלוטקין והבטן ההריונית הפוטוגנית (צילום: שי שבירו)

משך יומיים רצופים נהרו אל הסטודיו של הצלם דניאל אלסטר מיטב הכוכבות שביקשו לקחת חלק ביוזמה החשובה. שיאו של הקמפיין יהיה בעת חשיפת התמונות בתערוכה מיוחדת בה תוצגנה תמונותיהן של המשתתפות כשהן לבושות בטי שירט הקמפיין הנושא את הסלוגן THAT'S IT.

 אפרת דור עצרה לקחת חלק בקמפיין בדרך להוליווד (צילום: שי שבירו)

אפרת דור עצרה לקחת חלק בקמפיין בדרך להוליווד (צילום: שי שבירו)

בין הכוכבות שהשתתפו טיטי איינאו מלכת היופי במיל', הצלע השלישית בהנחיית "הכוכב הבא" יעל גולדמן, האימא הטרייה וכוכבת האינסטגרם נטלי דדון, הדוגמנית שירז טל, השחקנית אפרת דור שממש עוד רגע מצטלמת לסרט הוליוודי חדש, האיט גירל אבישג נגר, מאמנת הכושר אירה דולפיןאשלי בקשי וקסמןמור סילבר, השחקנית אוולין הגואל, הדוגמנית ההריונית יוליה פלוטקין, כוכבת "זגורי אימפריה" חן אמסלם, כוכבת הילדים מיכל הקטנה, הסטייליסטית ואושיית האופנה סנדרה רינגלר, יוצאת הישרדות והמגישה הטרייה ג'ני צ'רוואני, הדוגמנית שביט ויזל, יוצאת "האח הגדול" קטיה גאלי, והזמרת דיקלה.

 מימין לשמאל: מיכל הקטנה, סנדרה רינגלר, עורכת מגזין IT הגר טהר לב, יוליה פלוטקין, נטלי דדון.

מימין לשמאל: מיכל הקטנה, סנדרה רינגלר, עורכת מגזין IT הגר טהר לב, יוליה פלוטקין, נטלי דדון.

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il