Luxury is what you don’t see

שם חדש, בקבוק חדש, ניחוח חדש, וחוויה חדשה. Gabrielleהבושם החדש של בית האופנה CHANEL מסמל עוצמה נשית, ומנסה לאפשר לנו פגישה אינטימית וטעימה חשופה וטהורה מהאישה שיצרה את ״קוקו שאנלֿ״, והוא כל כולו שיר הלל לגבריאל

 ״בדמותה של  שאנל , ייצוגה ואופייה״ גבריאל, הבושם החדש מבית שאנל

״בדמותה של שאנל, ייצוגה ואופייה״ גבריאל, הבושם החדש מבית שאנל

Gabrielle

גבריאל, הבושם החדש של מותג האופנה היוקרתי ״שאנל״ הושק 15 שנים מאז השקתו של הבושם האחרון של בית האופנה. הבושם עוסק כולו בדמותה של שאנל, ייצוגה ואופייה, אותה דמות המזוהה בעיקר עם פמיניזם, עצמאות, מודרניזציה, וחופש, העושה את בחירותיה שלה. כמי שגדלה כילדה יתומה והפכה לאישה אמיצה ומובילה, הבוחרת את גורלה, נחשבה שאנל מאז ומעולם לפורצת דרך. היא פילסה את דרכה כבת לבני מעמד הפועלים שנידונה לחיים פשוטים, והפכה למעצבת הגדולה בעולם, כשהיא נחושה לכתוב את הסיפור שלה בעצמה.

 ״האופי הנועז של  גבריאל״ ( ניחוח יסמין ממרכיבי הבושם ״גבריאל״)

״האופי הנועז של גבריאל״ (ניחוח יסמין ממרכיבי הבושם ״גבריאל״)

בדרכה של גבריאל

המזג שלה כפי שנוכח בעיצוביה, מתבטא גם באבזור ובבישום של בית האופנה, וכך בכל יצירותיה, עד היום נחשבת לאייקון והשראה לנשים באשר הן. המסר של הבושם החדש הוא להאמין וללכת בדרכה של גבריאל, להיות עצמנו ולא לוותר. הדמות המהפכנית של ״קוקו״ המעצבת, והאופי הנועז של גבריאל האישה הם הבסיס ליצירת שאנל נאמבר 5, הבושם הראשון שיצרה המעצבת. הבושם החדש שהושק השנה הוא מחווה לאישה שאנל, המזוהה עם סטייל, תשוקה, תעוזה, ופריצת דרך.

 ״רוח היצירה וההמצאה״ (פריחת תפוז ממרכיבי הבושם ״גבריאל״)

״רוח היצירה וההמצאה״ (פריחת תפוז ממרכיבי הבושם ״גבריאל״)

האני האמיתי

אנשיה תמיד קראו לה מדמואזל, חברים קרובים בשם הכינוי שאימצה לעצמה- קוקו, והוא שהכתיב את ההלך של המותג, כך שגבריאל היא רוח היצירה וההמצאה, היא זו שיצרה את קוקו ולכן היא המותג שאנל המזוקק בצורתו הטהורה הראשונית, אמיתית, אינטימית, וללא כל מסיכה. הבושם החדש מסמל את ״האני האמיתי״ שבכל אישה, מסר מובהק של העצמה נשית, ביטחון והערכה עצמית, ומעודד כל אישה למצוא את קולה הייחודי.

 ״שקיפות ומינימליזם״ (טיוברוזה ממרכיבי הבושם ״גבריאל״)

״שקיפות ומינימליזם״ (טיוברוזה ממרכיבי הבושם ״גבריאל״)

מה שלא רואים

הבקבוק של הבושם החדש עדין וכמעט שברירי, בעוד הגישה הרווחת היא שבושם יוקרתי מגיע בזכוכית עבה וכבדה, הגישה שלקח בית האופנה בעיצובו הפוכה. שנים לוקח לייצר בקבוקון בעל זכוכית כה דקה, כמעט שקופה, אך הרעיון שעומד מאחורי הבקבוק הדק הוא שקיפות ומינימליזם, או בהתאם לאמירה של שאנל המעצבת וההשראה: ״יוקרה היא דווקא מה שלא רואים״.

 ״ריח של פרח מאוד נשי״ ״גבריאל״

״ריח של פרח מאוד נשי״ ״גבריאל״

נשי ואלגנטי

הרכב הניחוח שנבחר להוביל את ריחו של הבושם על ידי אוליבייה פולג׳, הוא שילוב של ילנג ילנג, יסמין, תפוז וטיוברוזה עם מסק והדרים, מה שייצר בושם שאינו מתקתק אך מדיף ריח של פרח מאוד נשי ואלגנטי. צבע הנוזל הוא זהוב עדין, ומה שמראה שבהחלט נעשתה חשיבה מדוקדקת על כל הפרטים הוא החידוש המשמח שלאחר התזה ראשונה הצינורית נותרת בלתי נראית ומותירה את הבקבוקון מלא הנוזל מושלם ונקי.

 ״התגלמות של אומץ״ קריסטין סטיוארט פרזנטורית הבושם ״גבריאל״

״התגלמות של אומץ״ קריסטין סטיוארט פרזנטורית הבושם ״גבריאל״

תשוקה ונשיות

את קמפיין הבושם החדש גבריאל נבחרה להוביל השחקנית קריסטין סטיוארט שלדברי בית האופנה שאנל היא ההתגלמות של אומץ, תעוזה, תשוקה ונשיות וממש מתבקשת כפרנזטורית. הקמפיין הושק בפריז, ובערים מרכזיות בכל העולם, ההשקה המקומית נערכה באירוע מצומצם בריזורט באתונה שביוון, ובו השתתפה גם נציגת המגזין ועורכת האופנה, הגר טהר לב, ״אירוע ההשקה ביוון היה מאוד מושקע ומפנק, בית האופנה השקיע מאוד בהעברת המסר, בריזורט בו התארחנו הוקם חדר ענק שכל כולו מיצג של הבושם ונבנה בהשראתו, עם כיתובים על הרצפה והקירות מציטוטיה של שאנל. הנציג של שאנל הסביר על מרכיבי הבושם, על הקמפיין, והוצג סרטון הפרסומת לראשונה. בהחלט היתה התרגשות ותחושה שרוחה של שאנל שורה במקום. מעבר לכך האירוח היה ברמה הגבוהה ביותר והותיר עליי רושם עצום״ מספרת הגר ״הבושם עצמו אכן עומד בציפיות, 15 שנים שציפינו לניחוח חדש, הוא לא אכזב, אכן, מסמל נשיות חזקה כמו זו של שאנל, לצד נשיות עדינה, מעין איזון מושלם בין עוצמה נשית לרוך הנשי״.

מחיר: 850₪ ל 100 מ״ל, או 650₪ ל 50 מ״ל.

להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

 הגר טהר לב, בעלת ועורכת אופנה מגזין it באירוע השקת ״גבריאל״ הבושם, באתונה יוון (מתוך  האינסטגרם של הגר )

הגר טהר לב, בעלת ועורכת אופנה מגזין it באירוע השקת ״גבריאל״ הבושם, באתונה יוון (מתוך האינסטגרם של הגר)

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il