Urban Nineties

מותג התיקים הבלגי Kipling משיק את קולקציית הוינטג' בהשראת שנות ה-90'. הגר טהר לב על שיתוף הפעולה המדובר של המותג עם Urban Outfitters המביא לישראל את קולקציית הקפסולה שחוזרת למקורות.

צילום: אורית פניני

 ״קולקציה קסומה״ Kipling (צילום: אורית פניני)

״קולקציה קסומה״ Kipling (צילום: אורית פניני)

חזרה ל 90׳

על רקע טרנד הניינטיז המכתיב את הטון בעולם האופנה, משיק מותג התיקים הבלגי Kipling קולקציית קפסולה החוזרת אל שנות ה 90׳. הלוק האורבני, הנונשלנטי, המתכתב עם רוק כבד, אדג׳יות ואמירה אישית אנטי-ממסדית, בא לידי ביטוי בקולקציה קסומה המתרפקת על אופנה שעד לפני 25 שנים נראתה יוצאת דופן, ואלטרנטיבית. מוזמנים להכין את הפלייבק של נירוונה, לדמיין שאתם בסיאטל, ולהכיר את הקולקציה הכי מגניבה בסביבה. 

 ״הוכרזה כ״סולד אאוט״ תוך זמן קצר בארה"ב״  Kipling ( צילום: אורית פניני)

״הוכרזה כ״סולד אאוט״ תוך זמן קצר בארה"ב״ Kipling (צילום: אורית פניני)

הדגמים האהובים

המותג הותיק Kipling מוכר בעיקר בזכות תיקי הקז׳ואל הפרקטיים והאיכותיים במיוחד שהוא מציע. העונה משיק המותג קולקצית תיקי וינטג', שיתוף פעולה מיוחד עם ענקית האופנה אורבן אאוטפיטרס. הקולקציה נוחתת בישראל אחרי שהוכרזה כ״סולד אאוט״ תוך זמן קצר בארה"ב. בטיימינג מושלם עם חגיגות ה- 30 להיווסדות המותג, אורבן אאוטפיטרס וקיפלינג החליטו לחזור למקורות ולהיזכר מחדש בדגמים האהובים של המותג משנות ה-90׳. השניים החיו מחדש את הדגמים הפופולריים, כשאת הקולקציה בארץ נבחרה לייצג שדרנית גלגל"צ ומגישת הטלויזיה אביה מלכה.

  ״התיקים הם Timeless״ Kipling ( צילום: אורית פניני)

״התיקים הם Timeless״ Kipling (צילום: אורית פניני)

Timeless

המותג Kipling הוקם ב-1987 באנטוורפן שבבלגיה, החברה הפכה עם השנים לשחקן עולמי בתחום אופנת הקז'ואל שנמכרת ב-67 מדינות ברחבי העולם. "חזרנו אחורה 30 שנה בארכיון שלנו וגילינו שהתיקים הם Timeless. אופנתיים ורלוונטיים בדיוק כמו שהיו כשהושקו לראשונה. על ידי השקה מחודשת של דגמי המקור, אנחנו משיגים קולקציה אותנטית ונוסטלגית אך טרנדית ביותר. ראינו את ההצלחה המסחררת של טרנד שנות ה-90׳, אז חזרנו לבסיס עם קולקציה זו", מסביר יורגן דריק, מנהל השיווק של Kipling העולמית. כל הבדים של הקולקציה מוחזרו מתיקים שנשמרו בארכיון החברה, וכוללים אביזרים אותנטיים כמו הלוגו העגול האייקוני, רוכסנים גדולים וכמובן מחזיק מפתחות קוף שמלווה את החברה מהיום הראשון. 

 ״הגירסה הקז׳ואלית״  Kipling    (  צילום: אורית פניני

״הגירסה הקז׳ואלית״ Kipling (צילום: אורית פניני

לא רק שאנל וג׳וצי

הפאוץ׳ הוא טרנד-על העונה ואחד מאביזרי החובה בארונה של כל פאשניסטה, אם בתי אופנה כמו גוצ׳י או שאנל הציגו את גירסת הלאקשרי הטרנדית על מסלולי האופנה, Kipling מציגים במסגרת הקולקציה את הגירסה הקז׳ואלית והקלאסית של הפריט, שיתאים לכל אאוטפיט יומיומי כטוויסט טרנדי ומעניין. קולקציית הוינטג' כוללת חמישה דגמים קלאסיים של המותג: פאוץ', תיק גב קטן, תיק טיולים/מכון כושר, תיק גב שנכרך באלכסון ותיק ורסטילי המשמש כפאוץ' או תיק כתף ה״מגה פאוץ'״. כל אחד מהם מגיע בחמישה צבעים: אדום, חרדל, לבן, כחול ג'ינס ושחור.

 ״טוויסט טרנדי ומעניין״ Kipling (צילום: אורית פניני)

״טוויסט טרנדי ומעניין״ Kipling (צילום: אורית פניני)

להשיג באופן בלעדי בחנות הדגל החדשה של Kipling בקניון  TLV Fashion Mall (קומה תחתונה)

ובאתר לקנייה: www.kipling-il.co.il 

טווח המחירים: 379-799 ₪

 בלעדי בחנות הדגל החדשה של Kipling בקניון TLV Fashion Mall (צילום: אורית פניני)

בלעדי בחנות הדגל החדשה של Kipling בקניון TLV Fashion Mall (צילום: אורית פניני)

 הגר טהר לב, 39, בעלת והעורכת הראשית של מגזין it.

שנים ניהלה הגר בלוג אופנה עצמאי וכתבה במגזינים השונים. התשוקה לאופנה, והחיפוש אחר פלטפורמה שתדבר לאוהבי אופנה כמוה, הביא אותה להקים את מגזין it.

הגר באינסטגרם: hagar_ta@