DIY Fashion Sunglasses   עיטורים ודיטיילים המקשטים משקפי שמש הם סיבה מצויינת להקפצת המחיר. בין אם התקציב אינו מאפשר, ובין אם לא מצאתן בדיוק את המשקפיים שאהבתן, ״עשי זאת בעצמך״ הוא פתרון נפלא וגם לא ממש מסובך. עורכת האופנה שלנו,  שירי ויצנר , לקחה על עצמה את האתגר.      

  

  	
       
      
         
          
             
                  
             
          

          
           
              פרינס: משקפי שמש, 690₪ | אבגד: דבק בינוני -20₪ (E600), ניטים בצורת חרוט – 7.9 ₪ ל-10 יחידות, ניטים עגולים -7.9 ֿל–10 יחידות, לב עם כנפיים - 3.5 ₪ ליחידה  
           
          

         
      
       
    

  


      עשי אופנה בעצמך   מהפכת היוטיוב והאינסטגרם השפיעה על תחומי לייפסטייל רבים, שעשו קאמבק מרשים לחיינו, וביניהם תחום ה-DIY (עשה זאת בעצמך). שיתוף סרטוני הדרכה ומדריכים מצולמים בוידאו ובסטילס מקלים על המשימה בכל שלביה, מחיפוש ההשראה הראשוני, דרך הביצוע ועד רעיונות לשימוש. ה-fashion DIY הרוויח בגדול, והרשת מלאה בסרטונים המדריכים כיצד לשדרג פריטים, לתקן ואפילו לעצב ולתפור בלי שום השכלה פורמלית. אחד האתגרים הפופולריים יותר ב״עשי אופנה בעצמך״ הוא שדרוג משקפי שמש, עם מעל 220,000 סרטוני יוטיוב המדגימים בדרכים שונות ומשונות כיצד לשדרג משקפי שמש ישנים, ואכן מדובר בפרוייקט לא מורכב במיוחד, לבעלות חדוות יצירה, לחובבות עיצוב ולאלו שישמחו למשקפיים מעוצבות במחיר לכל כיס. הנה כמה טיפים מנסיונה של  שירי ויצנר , שהשתתפה בפרוייקט שדרוג משקפי שמש של  פרינס  עם רשת חנויות אביזרי האופנה  אבגד .      

  

  	
       
      
         
          
             
                  
             
          

          
           
              מומלץ לשוטט במקורות מלאי השראות כמו פינטרסט ואינסטגרם. צילום: שירי ויצנר  
           
          

         
      
       
    

  


      להיכשל בתכנון, זה לתכנן להיכשל    התכנון הוא שלב חשוב וקריטי, ועדיף שלא להגיד ״יהיה בסדר״. אי אפשר לעשות הכול עם כל זוג משקפי שמש ולכן רצוי להתבונן קודם במשקפי השמש המועמדות לשדרוג, ולבחון היטב מה מאפשרות המסגרת והעדשות לעשות איתן. חבל לבזז זמן יקר על חיפושי רעיונות ומחשבות, כאשר המסגרת צרה מאוד, מעוקלת או כל מגבלה אחרת שהיא או העדשות מציבות בפני השדרוג. אם דווקא רעיון הוא המשאב החסר, מומלץ לשוטט במקורות השראה כמו פינטרסט ואינסטגרם, תחת התיוגים #diy, #fashiondiy ודומיהם. גם חיפוש בפרופילים של מותגי משקפי שמש אהובים יוכלו לתת רעיונות לשדרוג. כאן למשל, הצבעוניות של העדשות הביאה לבחירה לעבודה בגווני זהב, תחת ההשראה של עולם הפאנק-רוק.     קחו את הזמן   לחיפושים בחנות האביזרים השאירו זמן. לא מדובר בכמה דקות של חיפוש, אלא אם יש מטרה מאוד מדוייקת. המגוון העצום עלול גם לבלבל ולהסיט אתכם לרעיונות חדשים, וחשוב להשקיע בשלב הזה זמן ומחשבה. חשוב כמובן להגיע עם המשקפיים לבחירת הקישוטים, ולא להיפך. עובדי אבגד מנוסים מאוד, וייתכן שגם תקבלו רעיונות ופתרונות מהם. שם גם יתאימו עבורכם את הדבק הנכון שיחבר בחוזקה את העיטורים למסגרת אך גם לא ישאיר עקבות לא אסתטיות.     

  

  	
       
      
         
          
             
                  
             
          

          
           
              בחנות יוכלו לעזור ולהתאים את הדבק המתאים לחומרים שבחרתם. צילום: שירי ויצנר  
           
          

         
      
       
    

  


      עכשיו יהיה בסדר   זה השלב של ״יהיה בסדר״ - עבדו בסביבה מוארת, מסודרת ונקייה, כשכל האביזרים הדרושים פתוחים ופרושים לפניכם. מרגע תחילת העבודה ובעיקר מהרגע שהדבק נכנס לתמונה, רצוי שתהיה גישה ישירה ונקיה לכל פרט ואביזר.  בגלל חוזקו של הדבק מומלץ להניח את הפריטים במקומות המתוכננים עם נייר דבק, ורק אחר כך להדביק באופן סופי.  קחו בחשבון גם זמן ייבוש מתאים, על פי ההוראות וההמלצות בחנות האביזרים.      

  

  	
       
      
         
          
             
                  
             
          

          

         
      
       
    

  


    

  

  	
       
      
         
          
             
                  
             
          

          
           
              צילום: אורי בן עמי  
           
          

         
      
       
    

  


    



  

  


 
   
    
      

        
          
             
              
                    
              

              
                
                   
                     
                       גינת יעקב, לאבגד ופרינס 
                        ״בכל פעם שאני אומרת לעצמי שהפעם אני מעיזה עם משקפיים מיוחדים אני מגיעה לחנות ומשתפנת, לכן החלטתי לשדרג זוג קיים״ (צילום: אורי בן עמי)  
                     
                   
                
              
                
             
          
          
        

        

        

      

        
          
             
              
                    
              

              
                
                   
                     
                       רעות ועמית זאנטקרן 
                        ״בהשראת הסרט ׳מקס הזועם׳, רצינו להפוך את המשקפיים שלנו לאביזר אומנותי, לתת להם חיים משלהם וסגנון לא רגיל״  (צילום: אורי בן עמי)  
                     
                   
                
              
                
             
          
          
        

        

        

      

        
          
             
              
                    
              

              
                
                   
                     
                       אריאל לויתן 
                        ״בהשראת מסלולי הקוטור, ברגע שתרכיבו אותם, תרגישו מיד כמו בסיפור אגדה״   (צילום: אורי בן עמי)  
                     
                   
                
              
                
             
          
          
        

        

        

      

        
          
             
              
                    
              

              
                
                   
                     
                       פרינס, לפני השדרוג, 690₪ 
                      
                     
                   
                
              
                
             
          
          
        

        

        

      
    
   

  
     
    
      
         
            
            
         
      
    
       
  

 


  

     
      

        
           
        

        

      

        
           
        

        

      

        
           
        

        

      

        
           
        

        

      
     

  




    
 
	 אהבת את הכתבה? הצטרפי לעוד

DIY Fashion Sunglasses

עיטורים ודיטיילים המקשטים משקפי שמש הם סיבה מצויינת להקפצת המחיר. בין אם התקציב אינו מאפשר, ובין אם לא מצאתן בדיוק את המשקפיים שאהבתן, ״עשי זאת בעצמך״ הוא פתרון נפלא וגם לא ממש מסובך. עורכת האופנה שלנו, שירי ויצנר, לקחה על עצמה את האתגר.

 פרינס: משקפי שמש, 690₪ | אבגד: דבק בינוני -20₪ (E600), ניטים בצורת חרוט – 7.9 ₪ ל-10 יחידות, ניטים עגולים -7.9 ֿל–10 יחידות, לב עם כנפיים - 3.5 ₪ ליחידה

פרינס: משקפי שמש, 690₪ | אבגד: דבק בינוני -20₪ (E600), ניטים בצורת חרוט – 7.9 ₪ ל-10 יחידות, ניטים עגולים -7.9 ֿל–10 יחידות, לב עם כנפיים - 3.5 ₪ ליחידה

עשי אופנה בעצמך

מהפכת היוטיוב והאינסטגרם השפיעה על תחומי לייפסטייל רבים, שעשו קאמבק מרשים לחיינו, וביניהם תחום ה-DIY (עשה זאת בעצמך). שיתוף סרטוני הדרכה ומדריכים מצולמים בוידאו ובסטילס מקלים על המשימה בכל שלביה, מחיפוש ההשראה הראשוני, דרך הביצוע ועד רעיונות לשימוש. ה-fashion DIY הרוויח בגדול, והרשת מלאה בסרטונים המדריכים כיצד לשדרג פריטים, לתקן ואפילו לעצב ולתפור בלי שום השכלה פורמלית. אחד האתגרים הפופולריים יותר ב״עשי אופנה בעצמך״ הוא שדרוג משקפי שמש, עם מעל 220,000 סרטוני יוטיוב המדגימים בדרכים שונות ומשונות כיצד לשדרג משקפי שמש ישנים, ואכן מדובר בפרוייקט לא מורכב במיוחד, לבעלות חדוות יצירה, לחובבות עיצוב ולאלו שישמחו למשקפיים מעוצבות במחיר לכל כיס. הנה כמה טיפים מנסיונה של שירי ויצנר, שהשתתפה בפרוייקט שדרוג משקפי שמש של פרינס עם רשת חנויות אביזרי האופנה אבגד

 מומלץ לשוטט במקורות מלאי השראות כמו פינטרסט ואינסטגרם. צילום: שירי ויצנר

מומלץ לשוטט במקורות מלאי השראות כמו פינטרסט ואינסטגרם. צילום: שירי ויצנר

להיכשל בתכנון, זה לתכנן להיכשל 

התכנון הוא שלב חשוב וקריטי, ועדיף שלא להגיד ״יהיה בסדר״. אי אפשר לעשות הכול עם כל זוג משקפי שמש ולכן רצוי להתבונן קודם במשקפי השמש המועמדות לשדרוג, ולבחון היטב מה מאפשרות המסגרת והעדשות לעשות איתן. חבל לבזז זמן יקר על חיפושי רעיונות ומחשבות, כאשר המסגרת צרה מאוד, מעוקלת או כל מגבלה אחרת שהיא או העדשות מציבות בפני השדרוג. אם דווקא רעיון הוא המשאב החסר, מומלץ לשוטט במקורות השראה כמו פינטרסט ואינסטגרם, תחת התיוגים #diy, #fashiondiy ודומיהם. גם חיפוש בפרופילים של מותגי משקפי שמש אהובים יוכלו לתת רעיונות לשדרוג. כאן למשל, הצבעוניות של העדשות הביאה לבחירה לעבודה בגווני זהב, תחת ההשראה של עולם הפאנק-רוק.  

קחו את הזמן

לחיפושים בחנות האביזרים השאירו זמן. לא מדובר בכמה דקות של חיפוש, אלא אם יש מטרה מאוד מדוייקת. המגוון העצום עלול גם לבלבל ולהסיט אתכם לרעיונות חדשים, וחשוב להשקיע בשלב הזה זמן ומחשבה. חשוב כמובן להגיע עם המשקפיים לבחירת הקישוטים, ולא להיפך. עובדי אבגד מנוסים מאוד, וייתכן שגם תקבלו רעיונות ופתרונות מהם. שם גם יתאימו עבורכם את הדבק הנכון שיחבר בחוזקה את העיטורים למסגרת אך גם לא ישאיר עקבות לא אסתטיות.

 בחנות יוכלו לעזור ולהתאים את הדבק המתאים לחומרים שבחרתם. צילום: שירי ויצנר

בחנות יוכלו לעזור ולהתאים את הדבק המתאים לחומרים שבחרתם. צילום: שירי ויצנר

עכשיו יהיה בסדר

זה השלב של ״יהיה בסדר״ - עבדו בסביבה מוארת, מסודרת ונקייה, כשכל האביזרים הדרושים פתוחים ופרושים לפניכם. מרגע תחילת העבודה ובעיקר מהרגע שהדבק נכנס לתמונה, רצוי שתהיה גישה ישירה ונקיה לכל פרט ואביזר.  בגלל חוזקו של הדבק מומלץ להניח את הפריטים במקומות המתוכננים עם נייר דבק, ורק אחר כך להדביק באופן סופי.  קחו בחשבון גם זמן ייבוש מתאים, על פי ההוראות וההמלצות בחנות האביזרים. 

 צילום: אורי בן עמי

צילום: אורי בן עמי

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il