BEST LOOKS FROM TLV FASHION WEEK OPENING GALA

בקול תרועה רמה ובמעמד אשת ראש הממשלה והשרה נפתח שבוע האופנה בתל אביב. קיבצנו את מיטב הלוקים המעניינים שסיפקו לנו הפאשניסטים והסלב.

צילום: מארק סגל

(בתמונה למעלה: גלית גוטמן על השטיח האדום בפתיחת שבוע האופנה תל אביב)


ערב פתיחת שבוע האופנה של תל אביב לשנת 2017 נערך השנה בסימן מחווה למעצבת לאה גוטליב ז"ל מייסדת מותג האופנה החשוב והותיק GOTTEX. האירוע נפתח בנאומים, תודות, ובהתרגשות רבה. בין הנואמים מפיק האירוע מוטי רייף, השרה מירי רגב, אנשי "גינדימעניקי החסות והמארחים של האירוע כולו בקניון החדש, וגלית גוטמן שבצניעות מרגשת הזכירה את אם כל הדוגמניות בישראל, תמי בן עמי ז"ל על ייחודיותה. את מופע המחווה פתחה להקת תופים, ועל המסלול צעדו מגוון דוגמניות הווה ועבר מכל הגילאים בבגדי חוף, ביניהן נטלי דדון, יעל רייך, איבונה קרוגליאק, שירז טל ועוד רבות וטובות. מחוץ לתצוגה ועל השטיח האדום נצפו הרבה שמלות שקופות המדמות לנז'רי, ותסרוקות המשלבות צמות. בגדול השאיר הערב סקרנות גדולה באשר לבאות.

איה מלמד חי בלוק אדג'י אורבני ולא מתאמץ.

נטע אלחמיסטר בלוק "כלת הערב", פותחת את טרנד שמלות הלנז'רי על השטיח האדום. ג'קט קטן היה משדרג את המראה ה"שכחתי את הבגדים בבית".

קצת ניחוח של חו"ל, מראה שיער מדוייק, עם לוק קלאסי שחור. לא צריך יותר מזה.

אירה סימונוב בלוק מעודכן ומעודן בסגנון "מלניה טראמפ" שמלה לבנה שיער אסוף, ואבזור קלאסי שחור. מצטיינת.

קורין אברהם הבינלאומית מבלוג האופנה Yasalam, במראה אירופאי "באלמייני" שהולם הן את מידותיה והן את סגנון האירוע.

העורכת של it magazine, הגר טהר לב, בלוק אוברסייז קזו'אל-גלאמי ולא מתאמץ.

אלכסה דול ממשיכה את סטייל הלנז'רי בשמלה של אלון ליבנה שלא הותירה מקום לדמיון, הצבע והמלווה אופנתייים, הסגנון מטרתו בעיקר ללכוד את עין הצלמים, ובזה לגמרי הצליח.

מראה ראפלס שכבות טבעי ולא מתאמץ בשחור לבן, והוכחה שחיוך הוא האקססורי הכי שווה שיש.

ג'ני צ'רוואני בשמלת פאייטים צבעונית של ICE CUBE, גם היא אימצה את טרנד הצמות שכיכב אמש.

אירה דולפין חותמת את טרנד הלנז'רי על השטיח האדום בשמלת תחרה שחורה ושקופה, גם היא בצמות, איבזור אדג'י, ותיק "קיילי וקנדל" תואם.

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il