FLAMINGO KIDS

אומרים שילדים וחיות תמיד גונבים את ההצגה, זה נכון, אבל זה לא מה שגנב את ההצגה בתצוגת קולקציית הקיץ של מותג בגדי הילדים "פלמינגו" במסגרת שבוע האופנה של תל-אביב. הילדים כמובן מקסימים ומרגשים, אבל מה שבלט בעיקר היה הבנה עמוקה של קברניטי המותג בסטייל, בריטייל, ופשוט ב- אופנה. לא היו שם גימיקים למרות שמדובר בילדים על מסלול, קחו את האופנה שהציג המותג, תלבישו על דוגמנים בוגרים והכל נשאר נכון, טרנדי, בעל שפה אחידה. בשתי מילים, הנאה צרופה.

צילום: אבי ולדמן)

"ברנינג קיד"

הקולקציה של המותג עוצבה בהשראת פסטיבל ה'ברנינג מן' האמריקני, המציג באווירה מסחררת של יצירתיות חסרת גבולות, צבעוניות מסנוורת, חומר, רוח, חופש והמון המון כיף. בהתאם לכך, נראו על המסלול מוטיבי רוקנרול עם נגיעות פסיכדליות, מדבר לצד עירוניות, מודרני מול ויקטוריאני, ומפגש בין מציאות ודמיון.

כוחה של שפה

את הקולקציה הציגו כ-60 ילדים שונים בגילאי 5-8, נעולים בנעלי בלנסטון האייקוניות, נעלי עבודה שקיבלו מעמד של טרנד בשל הנוחות והמראה המרדני, ביום-יום מדובר בנעליים נטולות חן ומגושמות, על המסלול בשילוב עם הקולקציה של פלמינגו, זה עבד, וזו כוחה של שפה אחידה ביצירה. התמונה הכוללת עובדת.

MUST HAVE: שמלת טול ורודה חגיגית

 הגר טהר לב, 39, בעלת והעורכת הראשית של מגזין it.

שנים ניהלה הגר בלוג אופנה עצמאי וכתבה במגזינים השונים. התשוקה לאופנה, והחיפוש אחר פלטפורמה שתדבר לאוהבי אופנה כמוה, הביא אותה להקים את מגזין it.

הגר באינסטגרם: hagar_ta@