What made us Love TLV Fashion Week

What made us Love TLV Fashion Week

צילמנו, כתבנו, ערכנו – 3 ימים, 21 תצוגות, ומערכת אחת שעבדה כדי לדווח על מה שקורה בשבוע האופנה. עם שוך הסערה, התפנינו גם לחלוק עם העולם, מה ריגש במיוחד כל אחת מחברות המערכת בימי הטירוף המופלאים האלו. ״עשו לנו את שבוע האופנה״, פרוייקט מיוחד לסיכום שבוע האופנה של תל אביב

בתמונה למעלה: פאשניסטים צעירים בשבוע האופנה (צילום: אנאל שוורץ)


עתיד האופנה שלנו / הגר טהר-לב, עורכת ראשית

ישנן הרבה נקודות אור בשבוע האופנה הנוכחי. תצוגות נהדרות של לרוס, holyland, אריאל טולדנו ועוד, השקעה, ארגון, מסלול למופת, פסקולים מושקעים ועוד. מה שהכי ריגש אותי בתוך כל ההפקה של שבוע האופנה האחרון הוא הדור הצעיר של פאשניסטים ופאשניסטות עם תשוקה עזה ואמתית לדבר, שגדשו את המקום והתמידו מידי יום וישבו בכל התצוגות. דור העתיד של התקשורת והאופנה בארץ לא רק הגיעו, אלא גם השקיעו, החליפו תלבושות וחגגו את שבוע האופנה הזה באמת ובתמים, בפשטות נטולת ציניות. אני לא מדברת על כוכבי הרשת בני ה-14 שמחר ייעלמו ונשכח את שמם, אלא על נערים ונערות שפשטו את מדי בית הספר ולבשו את האמונה והסגנון שלהם. הם תקווה לעתיד האופנה שלנו והם התשובה לכל מי שמתלונן על הדור הצעיר. אז למה חייבים לסקר שבועות ואירועי אופנה בארץ למרות כל הקושי? בשבילם ובגללם.

 לובשים את הסגנון והאמונה שלהם. מימין: אנוק יוסבשווילי ואנטונינה אהרון, מעצבות המותג Vague Black ואור גל.  (צילום: מארק סגל)

לובשים את הסגנון והאמונה שלהם. מימין: אנוק יוסבשווילי ואנטונינה אהרון, מעצבות המותג Vague Black ואור גל.  (צילום: מארק סגל)

חוויה נובורושית / שירי ויצנר, עורכת אופנה

כפריקית של קונספטים, על גבול האובססיה אפילו, זה אך טבעי שאת שבוע האופנה עשה לי, מעוז דהאן לנובוריש דוג. מעצבים רבים יודעים להסתיר היטב קולקציות חלשות בעטיפה של פרזנטציה מוצלחת, אך לא זה המקרה. לקולקציה של דהאן היה מה להגיד, היה בה מוטיב חוזר ברור וטביעת אצבע ייחודית וקונסיסטנטית – קולקציית אופנת רחוב אינטליגנטית, בה כל פריט ניתן לפירוק והרכבה באמצעות רוכסנים, היוצרת אינסוף אפשרויות לבישה. דהאן ידע להשתמש בכל הכלים הקיימים לרשותו, מוידאו ארט בכוריאוגרפיה מושלמת, דרך ליווי חי של הראפר גלעד כהנא ועד הדגמה חיה של פירוק והרכבה על המסלול בין שני דוגמנים. חווית אופנה של ממש.

 פירוק והרכבה בהופעה חיה.  מעוז דהאן  ל נובוריש דוג  (צילום: שירי ויצנר)

פירוק והרכבה בהופעה חיה. מעוז דהאן לנובוריש דוג (צילום: שירי ויצנר)

כוכב אחד ליום / גלית כהן, כתבת אופנה

בשבוע האופנה הנוכחי מצאתי את עצמי אוהבת במיוחד בכל יום תצוגה אחת וכל אחת מהן גרמה לי לתחושה אחרת. את היום הראשון עשה לי מעוז דהאן לנובוריש דוג, יצאתי ממנה באווירת מחויכת, כיפית וקלילה. את הבוקר של היום השני פתחתי עם יוסף, ואווירת הרוגע והשקט הנפשי ששידר הצבע הלבן השפיעו עליי לאורך היום, על אף הלחץ הטבעי שיש לעיתונאים באירוע מסוג זה. ביום השלישי והאחרון נפעמתי מהתצוגה של קרן וולף, שבעיני הייתה הטובה ביותר ונשארתי עם טעם של עוד, לפחות עד שנה הבאה.

 רוגע ושקט נפשי לכל היום, מתוך התצוגה של  יוסף  (צילום: אבי ולדמן)

רוגע ושקט נפשי לכל היום, מתוך התצוגה של יוסף (צילום: אבי ולדמן)

אופנת רחוב ונשים אמיתיות / מיכל שור, כתבת אופנה 

על השטיח האדום עשה לי את השבוע הפאשניסט אור גל, אהבתי את הלוקים המיוחדים והכל כך יצירתיים שלו – הצלחתי לספור ארבעה ביום – עם שילובים של מעצבים מחו"ל, מעצבים ישראלים ומותגים בינלאומיים, שיצרו לוקים ייחודים שאי אפשר להתעלם  מהם. על המסלול, אהבתי את התצוגה של טובהל׳ה. סוף-כל-סוף ראינו דוגמניות מחייכות על המסלול שנראות ניהנות באווירה כללית מרגשת ושמחה. בדרכה המיוחדת, טובל'ה הצליחה להרים את הקהל לצלילי "מהפכה של שמחה" והתצוגה הפכה למסיבה אחת גדולה. גם התצוגה של AnnA, לה הייתי קוראת ׳תצוגה אמיתית׳, גרמה לי להתרגשות יוצאת דופן, כאשר דוגמניות שאינן דוגמניות מקצועיות העבירו מסר כל כך חשוב לגבי דימוי גוף והעצמה נשית.

 תצוגה ׳אמיתית׳, AnnA (צילום: אבי ולדמן)

תצוגה ׳אמיתית׳, AnnA (צילום: אבי ולדמן)

 הכי יפות כשנוח / סתיו ברגר, כתבת ביוטי

עשה לי את שבוע האופנה מראה האיפור מהתצוגה של גדי אלימלך בהשראה של סיקסטיז, עם צבעי אקווה קיציים וריסים מלאכותיים על העפעף העליון והתחתון כפי שבוצעו על ידי אמני האיפור של MAC. אהבתי גם את שיתוף הפעולה בין גדעון וקארן אוברזון למותג ההנעלה  Clarks. נעלי עקב שחורות על זמניות שהתאימו לרוח הקולקציה, ומרענן היה לראות את הדוגמניות צועדות על המסלול בנעליים שמשלבות נוחות, עיצוב וטרנדיות.  

 מראה איפור של MAC ומיקי בוגנים, בתצוגה של גדי אלימלך (צילום סשה פרילוצקי) 

מראה איפור של MAC ומיקי בוגנים, בתצוגה של גדי אלימלך (צילום סשה פרילוצקי) 

הרוסה על לרוס / לורן שיין, כתבת ביוטי 

התצוגה של עידן לרוס, בה נכחתי גם מאחורי הקלעים, עשתה לי את שבוע האופנה. התאהבתי במראה האיפור הגלאמי ועתיר ההברקות שהרכיבו מיקי בוגנים וצוות MAC בהשראת ה-״ריץ׳ ביץ׳ החדשה״. גם התצוגה עצמה היתה מרשימה עם הפסקול האוריינטלי שליווה אותה והכניס את הנוכחים לקצב ים-תיכוני, בעיצובים הזוהרים לצד הלוקים הספורטיביים – שניכרה בהם השראה של מריה גרציה לדיור עם ביצוע ספורטיבי מוצלח - ואת פלטת הגוונים הקלאסית של הבגדים, אדום, שחור ולבן, קלאסיקה שתמיד מנצחת.

 מראה של ריץ׳ ביץ׳ חדשה.  עידן לרוס  (צילום: אבי ולדמן)

מראה של ריץ׳ ביץ׳ חדשה. עידן לרוס (צילום: אבי ולדמן)

ציפייה לאביב / הדר אריאל, כתבת אופנה 

כמו בכל שנה, ישנן כמה תצוגות שמצליחות לרגש ולהשאיר חותם. תצוגות האופנה של חנה מרליוס, פורטיי ואלן לוקש הן אלו שהצליחו להדיר שינה מעיניי והיו מלאות השראה עבורי. קו האופנה של מרליוס הציג קו נשי רומנטי המוכיח שגם קו צנוע יכול להיות בעל נוכחות נשית מרהיבה ביופייה.  פורטיי ואלן לוקש שהציגו יחד עם אווה אל קרנש לקלוטה, הצליחו לייצר ציפייה גדולה וריגוש גדול לקראת האביב הקרוב. הרגע הגדול שלי היה של אלן לוקש, לוק של ווסט מחוייט עם צווארון טול מנופח שהיה מדהים, וחליפות הסאטן הנשפכות עם קפלים. 

 דרמטי וקודר. אלן לוקש (צילום: אבי ולדמן)

דרמטי וקודר. אלן לוקש (צילום: אבי ולדמן)

אווה אהובתי / מורן הרוש, כתבת אופנה

אהבתי במיוחד את תצוגות האופנה של אווה אל קנרש לקלוטה, שהציגה מראות מדוייקים, שרוולים תפוחים, מחשופים עמוקים ובדי טול נשפכים ואת התצוגה של גליה להב, שגרמה לי לרצות לתלוש מאחת הדוגמניות את הבגד מהגוף ושום מילה שאכתוב כאן לא תתאר עד כמה נהניתי ממנה.   

 שרוולים תפוחים, טול ומחשופים עמוקים. CLOTHE (צילום: אבי ולדמן)

שרוולים תפוחים, טול ומחשופים עמוקים. CLOTHE (צילום: אבי ולדמן)

המעז מנצח / איה מלמד חי, כתבת אופנה 

אהבתי את ההזדמנות לחזות במגוון אאוטפיטים, מהממים ומחרידים, שהיו מרוכזים במקום אחד לאורך ארבעה ימים. אם יש משהו שמוכיח את ההתפתחות של הארץ הקטנה שלנו בתחום האופנתי, זהו השיפור הענק בתעוזה שמתבטאת באופנת הרחוב. 

 שיפור באופנת הרחוב (צילום: מארק סגל)

שיפור באופנת הרחוב (צילום: מארק סגל)

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il