For your Body & Soul

החליפה של נייקי שמשגעת את הרשת, אופנה נגישה של קארל לגרפלד, מוצרי טיפוח טבעיים, אוזניות טרנדיות שעושות עלייה ומשקפי שמש וראייה חדשים על המדף - כל מה שצריך לדעת על מוצרים ששווים בדיקה   

(בתמונה למעלה: VANS X KARL LAGERFELD , צילום: יח״צ חו״ל)


WOVEN MANIA

לא צריך באמת לחזור לבית הספר כדי ללבוש את חליפת ה-  WOVEN של נייקי. חליפת הניילון שהמותג מציע כחלק מקולקציית הבק-טו-סקול, מככבת בחשבונות האינסטגרם של פאשניסטות מובילות ועד מהרה גם אזלה בחנויות הרשת. מהו סוד קסמה, שאלתם? המגמה הספורטיבית שנכנסה אל עולם האופנה ניכרת בכל הקולקציות החל מקולקציות מעצבים ועד לרשתות. הוסיפו לזה את נגיעות הרטרו משנות השמונים שהמותג מעניק ותקבלו את הפריט הכי מדליק שנראה כאן לאחרונה. שילוב עם פריטים שאינם בהכרח ספורטיביים כמו חולצה מכופתרת אלגנטית או נעלי עקב עם אחד מחלקי החליפה הוא מתבקש ויהווה לוק סופר-מתוחכם ומסוגנן.

להשיג באתר NIKE

VANS & KARL

בתחילת החודש הוצגה בברלין קולקציית שיתוף פעולה מיוחדת בין מותג הסניקרס הטרנדי VANS למעצב העל קארל לאגרפלד, העומד בראש בתי האופנה שאנל ו-קארל לאגרפלד. הקולקציה, המעוצבת כולה בשחור ולבן נקראת בפשטות Vans x KARL LAGERFELD ותגיע לישראל בסוף החודש. על אף שהיא כוללת גם בגדים, כובעים ותיקים גולת הכותרת היא כמובן מוצר הדגל של ואנס, הנעליים הכוללת שישה דגמים שזוכים לפרשנות של לאגרפלד.

טווח מחירים: 239-1,399 ₪

להשיג בסניפי VANS בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר ונמל תל-אביב, שבעת הכוכבים הרצליה ובטיילת אילת, וכן בסניפים נבחרים של רשת "סטורי" 

 קולקציית שיתוף פעולה מיוחדת בין vans לקארל לאגרפלד (צילום: יח״צ חו״ל) 

קולקציית שיתוף פעולה מיוחדת בין vans לקארל לאגרפלד (צילום: יח״צ חו״ל) 

PRINCE OF EYEWEAR

קולקציית משקפי השמש והראייה של פרינס כוללת דגמים חדשים המרככים טרנדים עולמיים חמים בכדי לשמור על הקו הקלאסי והשפה המעודנת המאפיינת אותם. בגזרת משקפי השמש תמצאו עדשות עגולות, בסטייל של שנות ה-60׳ וה-70׳ בפרשנות מודרנית, גשר מתכת כפול הממשיך מהעונה הקודמת, הדפסים וצבעים דומיננטיים כמו אדום וכחול ושילוב שני צבעים יחד, מנומרים ומסגרות פלסטיק צבעוניות בעלות סגנון טרנדי אורבני. בגזרת משקפי הראייה הדגמים משלבים משחקי צבעים, מסגרות שלמות וחצאי מסגרות, מסגרות חתוליות ועוד.

טווח מחירים – 500-720 ₪

להשיג בחנויות האופטיקה הפרטיות ובאתר www.prince.co.il

 משקפי הראייה החדשים של prince (צילום: דנה קרן)

משקפי הראייה החדשים של prince (צילום: דנה קרן)

MUSIC FOR THE SOL

מותג האוזניות סול ריפבליק, המזוהה עם DJ’s מפורסמים ברחבי העולם הושק בישראל, ואת מקומו של הפרזנטור הבינלאומי של המותג די ג'יי קלווין האריס תפס הזמר והיוצר הפופולארי רותם כהן כפרזנטור מקומי. בארץ יימכרו מספר דגמים של אוזניות ביניהן דגמי ה-In ear , אוזניות הנכנסות לאוזן ומעבירות צלילים באיכות גבוהה במיוחד, מעוצבות בנוחות מקסימאלית ובעיצוב מודרני; דגמי On ear, הם אוזניות על האוזן בעלות כריות רכות המספקות רכות ונוחות, מעוצבות בסטייל ובעלות סאונד בעוצמה מירבית; בנוסף דגמי Over ear, אוזניות קשת המסוגלות לבודד רעשים.

מחירים – 129-1,290 ₪

להשיג ברשת א.ל.מ, בדיוטי פרי  ובחנויות האודיו, הספורט והסלולר המובחרות.

 רותם כהן ל׳סול ריפבליק׳ (צילום: יוסי כהן) 

רותם כהן ל׳סול ריפבליק׳ (צילום: יוסי כהן) 

ART OF STYLING

בעידן האינסטגרם והרשתות החברתיות, תחומי עיצוב ואוכל מקבלים מעמד מיוחד ורבים עוסקים בצילום חובבני של קומפוזיציות ותמונות אווירה ביתיות. קרן זהר ברק, היא סטייליסטית מזון ועיצוב הבית מוכרת המתמחה בצילומים מסחריים ובעלת ניסיון רב שנים בתחום העיצוב. לאחרונה הוציאה לאור ספר שהוא אוסף צילומים ומדריך המספק לקוראים מגוון רעיונות לעיצוב חלל, שולחן, פרחים ואוכל.

180₪ ברשתות ובחנויות הספרים ברחבי הארץ או במחיר מיוחד לחג של 130₪ באתר של קרן זהר ברק www.kerenbarak.co.il

 מתוך  "נושמת סטיילינג" מאת קרן זהר ברק (צילום: אלעד גונן).

מתוך "נושמת סטיילינג" מאת קרן זהר ברק (צילום: אלעד גונן).

BOTANIC BEAUTY

מהפכת הטבעיות והאורגניות מגיעה גם למותגי היוקרה הגדולים בעולם טיפוח השיער. המותג KERASTASE השיק לראשונה סדרת טיפוח חדשה העונה לשם Aura Botanica, ומורכבת מכ-96% מרכיבים טבעיים ממקור צמחי בשילוב שמנים שהופקו בכבישת יד, ואינם מכילים סיליקון וסולפט. בסדרה ארבעה מוצרים, המותאמים לכל סוגי השיער: שמפו ארומטי לניקוי עדין ויעיל, מרכך טיפולי המבטיח שליטה בקרזול, תערובת שמנים ארומטיים המתאימים גם לגוף ולידיים ושמן-ספריי העשוי חליטה של חומרים מזינים לשיער המבטיח הזנה ושליטה בקרזול למשך 3 ימים.

להשיג במספרות מורשות בלבד, לפרטים www.kerastase.co.il  או בטלפון 1-800-301-666

 סדרת אורה בוטניקה, קרסטס (צילום יח״צ חו״ל)

סדרת אורה בוטניקה, קרסטס (צילום יח״צ חו״ל)

COOL SKIN

מכשיר הסרת שיער מהפנים Slique נחשב למהפכני, והחודש הוא חוזר במארז חגיגי עם תוספת המיועדת לשדרג את חווית הטיפול בצורת תכשיר המעניק תחושת קרירות שתורמת להרגעת הכאב בפעולת הסרת השיער, ומותירה את העור חלק, רענן וזוהר ומורידה אדמומיות.

להשיג ב Slique.co.il

 מארז סליק, 99 ₪

מארז סליק, 99 ₪

SHOP THE STORY

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il