Pink Pony

החולצה של פינק פוני, חדר הבריחה של עמותת אחת מתשע, הנר הריחני של ללין, פסי שיער ורודים של דורון פסקינו, הזהב הורוד של הוטקראון, והאתגר הורוד של מגזין it, כל הפרוייקטים, ואיך גם אתן יכולות להירתם להעלאת המודעות לגילוי מוקדם, לרגל חודש המודעות לסרטן השד בכתבה מיוחדת שערכה שירי ויצנר.

(בתמונה למעלה: בנות המערכת נרתמות להעלאת המודעות באמצעות #האתגר_הורוד, פרטים בסוף הכתבה)


פינק פוני: החולצה שתרמה 30 מיליון דולר למאבק בסרטן השד

מעצב האופנה ראלף לורן הפך למנהיג חלוצי במאבק נגד המלחמה בסרטן השד כאשר חברתו הטובה נינה הייד נפטרה מהמחלה בשנת 1990. בשם זכרה, ייסד לורן את ׳מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד׳ והקים בשיתוף מועצת מעצבי האופנה של אמריקה יוזמה הרותמת את תעשיית האופנה כולה למלחמה במחלה. כחלק מהקמפיין ראלף לורן עיצב בעצמו חולצת טי ייחודית שמטרתה לסמל את המאבק במחלה, ובזכות מכירתה גייס מעל ל– 30 מיליון דולר. קרן ׳פינק פוני׳ שהקים לאחר ששלח דוגמנים למסלול התצוגה בשנת 2000 בלבוש חולצות ה׳פינק פוני׳, שמה לה למטרה לצמצם את הפערים באיכות הטיפול בסרטן ולהבטיח גישה לטיפול איכותי לכל מטופלת באמצעות מתן מענקים לאבחון מוקדם, טיפול, חינוך ותמיכה במטופלים.

בחנות הדגל של ראלף לורן, קומת הכניסה, קניון רמת אביב. למידע נוסף בקרו באתר פינק פוני

פינק פוני.jpg

לא תברחו מזה: חדר הבריחה של עמותת ״אחת מתשע״

״החדר הוורוד״ הוא חדר בריחה פופ-אפ, הנפתח לפעילות במיוחד עבור חודש המודעות לסרטן השד על ידי עמותת 'אחת מתשע', בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן. חדר הבריחה מיועד לנשים בלבד, והוא מעביר בצורה חווייתית ומעצימה את המסר המרכזי של העמותה: גילוי מוקדם מציל חיים.  "חדר הבריחה מעביר את חשיבות הגילוי המוקדם בצורה מרוככת, ומעלה נושא רגיש שכולן חייבות להכיר אבל לא תמיד מעוניינות לשמוע עליו״ מסבירה סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע', ״אנחנו מזמינות נשים בנות 30 פלוס להשתתף בחוויה המהנה הזו". בחדר הבריחה ימתינו משימות וחידות מאתגרות ומהנות שכולן מהעולם הנשי. והנה ספוילר קטן: בסופה של החוויה, יבינו המשתתפות שיש דברים שאי אפשר לברוח מהם, ושהן חייבת לשמור על בריאותן וללכת להיבדק.

ללא עלות, בין התאריכים 1-10.10.17, דיזנגוף סנטר תל-אביב, בניין B קומה 2 (מול כלי זמר)

הרשמה בדף הפייסבוק ובאתר האינטרנט של 'אחת מתשע'


הריח הזה מזכיר לי: תזכורת ריחנית מבית Laline   

שיתוף הפעלה בין רשת הטיפוח Laline לבין עמותת ״אחת מתשע״ נמשך כבר שמונה שנים, במהלכן משיקים ב׳ללין׳ מוצר ייעודי שמטרתו העלאת המודעות לסרטן שד ולגילוי מוקדם. השנה יצרו ברשת נר ורוד וריחני בניחוח פרחוני אשר כבכל שנה, 50% מהרווחים ממכירתו ייתרמו לעמותת ״אחת מתשע״, הפועלת למען נשים חולות סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה.

29.9₪, החל מיום ראשון 1.10, בסניפי Laline.

 נר ריחני ׳ללין׳, מיוחד לחודש המודעות לסרטן השד, 29.9 ₪ (צילום: vip design)

נר ריחני ׳ללין׳, מיוחד לחודש המודעות לסרטן השד, 29.9 ₪ (צילום: vip design)


זה ויראלי: רותמים את כוחה של הרשת 

כחלק מהפעילויות שיתקיימו ברשתות החברתיות החודש, מרכז דורון פסקינו פתרונות שיער יוצא בקמפיין ויראלי, כתמיכה בפעילות האגודה למלחמה בסרטן. מטרת הקמפיין לרתום נשים, חלקן ידועניות ומובילות דעת קבל ורובן נשים מן השורה, לקחת חלק פעיל בהעלאת המודעות לאבחון המוקדם. במסגרת הקמפיין יוצעו למכירה פסים ורודים הנצמדים בקלות לשיער בעלות סמלית אשר תועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. התורמות יתבקשו להצמיד את הפס הדקורטיבי לשיער, להצטלם בעצמן ולהעלות את התמונה לפייסבוק או לאינסטגרם ולתייג בהאשטאג #stoppingcancer2017

5₪, להשיג ב-"דורון פסקינו", ז'בוטינסקי 90 ר"ג, "אופטיקה עיניים", תרצה 17 ר"ג, וברשת חנויות האופנה SELECT.


זהב ורוד

מותג התכשיטים Hot Crown מתחייבים לתרום 5% מהכנסות ממכירות תכשיטי זהב ורוד במהלך כל חודש אוקטובר.

״הוטקראון, כמותג שפונה לקהל נשי ומעסיקה מעל 85% נשים, אנו מרגישים שזוהי חובתנו להביא את הנושא לקדמת הבמה ויוצאים בקמפיין בינ"ל שיימשך חודש שלם לשם העלאת המודעות לסרטן השד״ מסבירה גינת מויאל, בעלת המותג ״במסגרת הקמפיין חשוב לנו לחזק את הנשים שנלחמות היום בסרטן, להוקיר את כל הנשים שהסרטן ניצח, אך יותר מזאת אנו מתמקדים בהגברת המודעות לגבי גורמי הסיכון וגילוי מוקדם שהינו מציל חיים במקרים רבים

דיזנגוף 209, תל אביב | HOTCROWN.com 


האתגר הורוד

גם אנחנו, במגזין IT נרתמות להעלאת המודעות לסרטן השד ומעודדת אתכן לא רק להיבדק, אלא להזכיר לחברות שלכן את חשיבות הבדיקה. בראשון באוקטובר, איתגרו חברות המערכת, הגר טהר לב, שירי ויצנר וגלית כהן פאשניסטות וחברות קרובות להצטלם באאוטפיט ורוד, לתייג שלוש חברות ולהזכיר להן להיבדק. האאוטפיטים שיועלו לרשת יפורסמו בחשבון האינסטגרם של המגזין, שייצבע כולו ורוד לאורך כל החודש ויעסוק אך ורק בנושא החשוב הזה.

גם אתן מוזמנות לקחת חלק ב׳אתגר הוורוד׳ של מגזין IT: צלמי עצמך באאוטפיט ורוד, העלי לרשת במהלך החודש, תייגי #האתגר_הורוד @itmag.co.il ועוד שתי חברות והזכירי להן להיבדק.


גילוי מוקדם מציל חיים

סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות כ-5,200 חולות חדשות בסרטן השד,

כאשר 25% מהחולות הן מתחת לגיל 50. כ-1000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. גילוי מוקדם של סרטן השד עשוי להציל חיים.

אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם גבוה מאוד ועומד על 92%. עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים החולות בסרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות עירנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד. לדברי מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,000 נשים החולות בסרטן השד. הוכח מחקרית כי ככל שגילוי המחלה נעשה בשלב מוקדם יותר, כך עולים סיכויי הריפוי ומגיעים לכ-90% ויותר. בישראל כבכל העולם מצוין חודש אוקטובר כחודש המודעות, הקורא לנשים להיבדק על פי ההנחיות, בהתאם לגילן ".


שירי ויצנר, 38, נשואה ואמא לשני בנים ובת, סטייליסטית אישית. 

אחרי עשר שנים בתחום הפרסום והשיווק, ובזכות שתי חופשות לידה, ההתכחשות לאהבה האמיתית של שירי הסתיימה, והיא פנתה ללימודי סטיילינג בשנקר, פתחה עסק, וכיום עובדת כסטייליסטית אישית, מנחת חוגים וסדנאות וכתבת אופנה. וכך היא מגדירה את מה שהיא עושה: "אני בעצם לא עובדת, כי מי שעושה את מה שהוא אוהב, לא עובד יום אחד בחייו, נכון?"

בלוג פייסבוק / אינסטגרם