Top Wardrobe Essentials for Spring

Top Wardrobe Essentials for Spring

קולקציות האופנה, המותגים, שיתופי הפעולה, התכשיטים, כל מה שחדש והמלתחה שלכן זקוקה לו באביב הזה. סקירת מערכת

השתתפו בהכנת הכתבה: לירן ברזילי, גלית כהן, הגר טהר לב

בתמונה למעלה GANNI בבוטיק ורנר (צילום יחצ חו״ל)


OH SO ARTY

בוטיק VERNER התל אביבי הוא סוג של חנות ממתקים עבור כל פאשניסטה. לקראת הקיץ תוכלו למצוא קולקציות חדשות ומרעננות של המותגים. אקנה סטודיוס מותג הדגל של החנות, GANNI מותג שבדי צבעוני, קליל, אקלקטי שיוכל להתאים לכל סגנון, ROSENNA הוא מותג צרפתי חדש בבוטיק ובבלעדיות, המותג T by Alexander Wang מציג פריטים לבישים מעוצבים עם מראה ספורטיבי בלתי מתאמץ, המותג Ulla Johnson האמריקאי מתאפיין במוטיבים היפיים-בוהמיינים מאוד מוקפדים על אף שנראים מרושלים, מותג התיקים Mansur Gavriel הנחשק בקולקציית חדשה, תיק העיגול מצטרף לתיקי ה"באקט" ותיקי האוכף המוצלחים. הבוטיק מעניק כעת במה לאמנים צעירים ומתחלפים שיציגו בו את עבודותיהם, תחת הכותרת VERNER X OH SO ARTY. האירוע הראשון בסדרה יציג התערבות בחלל בוטיק ורנר, ע"י האמנית הצעירה ורה ואלדמרסקי, אמנית בתחום הצילום. שיתוף הפעולה ימשך חודשיים עד לתאריך 18.5.18.

דיווח: לירן ברזילי

KOKETIT

שיתוף פעולה שני של Bensimon, מותג האופנה הפריזאי, עם המאיירת שירה ברזילי המציג את איוריה על הנעליים האייקוניות המבוססים על דמותה של המאיירת KOKETIT "קוקטית״. "הרעיון מאחורי הקולקציה הוא שימת דגש על פרצופים החוזרים על עצמם בצורה רפטטיבית, מתפזרים לכל עבר ונראים בכל מקום. הפרצופים הינם קוקטיים ומייצגים אותנו ואת הצורך הבלתי פוסק של כולנו להיות בכל מקום, להיראות על ידי כולם, כל הזמן" מסבירה ברזילי. הקולקציה המשותפת מציעה ארבעה דגמים שונים, כולם מאוירים בעבודת יד על נעלי הטניס Lacet הלבנות עם השרוכים בהזמנה אישית ובמהדורה מוגבלת.

טווח מידות: 36-41   מחיר: 299 ₪, להשיג ב- www.aka-online.co.il

 AKA ss18 - Bensimon X Koketit 299₪ (צילום אורית פניני)

AKA ss18 - Bensimon X Koketit 299₪ (צילום אורית פניני)

LILO&ZOZO

מעצבת האופנה לילך אלגרבלי, משיקה קולקציה בסימן אביב והתחלות חדשות. במקביל, המעצבת פורצת הדרך מרחיבה את פעילות האונליין בישראל ועוברת למטה חדש וגדול שישמש לזירת המסחר המקוונת בשוקן 27 ולצידו שואורום רחב היצע. אלגרבלי מתמודדת עם אלפי חבילות היוצאות מידי יום ללקוחות ברחבי הארץ ולבוטיקים בפריסה ארצית, ממוקמת כיום בלמעלה מ-50 נקודות מכירה, והיא משיקה לצד ההתרחבות גם אפליקציה חכמה לרכישה בנייד כשבידה חזון להמשיך לכבוש את ליבן של לקוחות בכל הארץ בפריטים כחול לבן במחירים נגישים. הקולקצייה החדשה של אלגרבלי לחגים והאביב בהשראת היעד הפופולרי מקסיקו. קולקציה טרופית שמתכתבת עם החום הישראלי ומציעה שמלות, טווין סט, פריטי קזואל וחג מבדי תחרה, קרושה ובדים נוספים. כמידי עונה לצד קולקציית הנשים משיקה המעצבת את קולקציית המיני-מי LILO&ZOZO לאם ולבת, ולצידה גם קטגוריית אקססוריז חדשה של תיקי קש ותיקים מסוגננים.

טווח מחירים :  קולקציית נשים:  169-479 ₪, קולקציית ילדות:  99-289 ₪

www.lilachelgrably.com 

להשיג באתר (שליח חינם עד בית הלקוחה בכל קנייה) ובחנות הדגל דיזינגוף 94 תל אביב, 03-5296079

 לילך אלגרבלי חולצה 239 ש״ח (צילום גלעד בר שלו)

לילך אלגרבלי חולצה 239 ש״ח (צילום גלעד בר שלו)

Call it spring

רשת ההנעלה Call it spring מציגה מהדורה מוגבלת של תיקים בעיצובן של קנדל וקיילי ג'נר, המציעה תיקי גב מיוחדים ונוצצים לצד פאוצ'ים ותיקי צד קטנים וגדולים בצבעים בוהקים, שילובים בין המראה הנוצץ לבין המראה הרוקיסטי. קולקציית הקפסולה מתאפיינת בצבעוניות ניאונית של ורוד פוקסיה, סגול, קומופלאג' צבעוני, שחור וכסוף, ובשילובי בדים דמויי עור ורשת.
טווח מחירים: 169.90 שח ועד 299.90 ₪, להשיג ברשת חנויות Call it SPRING ברחבי הארץ

 

Gypsy Soul

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר משיקה קולקציית תכשיטים חדשה לאביב קיץ 18 השואבת השראה מסגנון הבוהו שיק והג'יפסי, עם שילובים של חרוזי סיליקון ופרנזים ומתכות בגימורי זהב וכסף לצד מתכות בגימור כסף ופליז מושחרים. בין פריטי הקולקציה שרשראות סטייטמנט, עגילים, טבעות רבות וכן סדרת תליוני עין קטנה נגד עין הרע. את קמפיין הקולקצייה מובילה סולנית להקת "לולה מארש", יעל שושנה כהן, בעלת המראה הצועני הססגוני האופייני לה ולאורח החיים המרתק שלה, הכולל נסיעות רבות לחו"ל והופעות בפסטיבלים ברחבי העולם, לצד שותפיה ללהקה.

להשיג בחנויות המעצבת.

דיווח: גלית כהן

 שלומית אופיר עגילי אדלה 150 ש״ח (צילום ואלרי בלקינד)

שלומית אופיר עגילי אדלה 150 ש״ח (צילום ואלרי בלקינד)

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il