March Wish List

March Wish List

כבר חם שם בחוץ - קולקציות האביב מלבלבות בחנויות, יריד מעצבים בהנחות ענק ושוק הקוסמטיקה מתחמם עם מותג איפור חדש שמאיים לשנות את כללי המשחק. ה-Must Have שלנו לחודש מרץ  

השתתפו בהכנת הכתבה: שירי ויצנר, גלית כהן וסתיו ברגר

בתמונה למעלה: קולקציית אביב-קיץ 2018, רנואר (צילום: רפי דלויה)


קיץ טרופי מעבר לפינה

בחלל מעוצב בשלל פלמינגו ורודים, דקלים טרופים, כסאות ים, בר קוקטיילים ובריכה מלאכותית שנתנו תחושה אמתית של קיץ, הוצגה קולקציית הקיץ של רנואר שהצליחה לעשות לנו חשק לעלות על היאכטה ולהפליג לחופשה באי אקזוטי. את הקולקציה מרכיבות מספר קבוצות פריטים, ביניהן השילוב הנאוטיקלי אדום, לבן וכחול עם חולצות טי מודפסות, פסים בצבעים, ג'ינסים ובגדי ים; הקבוצה המחויטת עם חליפות מכנסיים קצרים וארוכים, בהדפסי משבצות ופסי סיכה ובשילובים של חגורות קשירה ושרוולים תפוחים; הקבוצה הפרחונית עם ההדפס הלוהט המעטר שלל חליפות ושמלות בצבעים כהים ובהירים החל מחרדל ונייבי ועד צבעי פסטל, ופריטים רבים בגווני פודרה. בקולקציית הגברים בולטים בעיקר גווני ירוק, בשילובים של הדפסים טרופים – דקלים, עלי בננה ופרחים. כמו כן תמצאו חולצות מכופתרות, טי שירט ופולו, מכנסי כותנה וברמודה המתאימים לקיץ הישראלי, חליפות פפיטה וז'קטים מחויטים עם שרוולים מכווצים.

מידות: 32-46 לנשים, 25-40 / Y-XXL לגברים, החל מ-19.9₪, להשיג בסניפי רנואר

 מתוך קמפיין אביב קיץ 2018 של רנואר (צילום: אלון שפרנסקי)

מתוך קמפיין אביב קיץ 2018 של רנואר (צילום: אלון שפרנסקי)

קפיצה קטנה לסופר

אחרי בכורה מוצלחת בשנה שעברה, יריד supermarket של יזמיות יריד הנעליים שופוני מיה לוי ועתליה הושע, חוזר. השנה ביריד יציעו 65 מעצבי אופנה, אביזרים ונעליים מקומיים פריטים מהעונה הנוכחית וקודמותיה בהנחות של מעל 50%. בין המותגים המשתתפים תמצאו את קום אל פו, מדוזה, גרטרוד, קארין זלאיט, שלומית אופיר, מיכל בן עמי, מעיין פז, Two Tone, סטלה ולורי, Little Street, MIZO, GUSTA ועוד. היריד יתקיים במשך שלושת ימי סוף השבוע הקרוב, אך המקדימים שיגיעו ליום הראשון של היריד יזכו בהטבה מיוחדת של 15% הנחה על הקולקציה החדשה של אותו מעצב.

יריד Supermarket, מחסן 2 נמל יפו, דמי כניסה: 10₪

שעות פעילות: חמישי 8/3, בין השעות 16:00-22:00, שישי 9/3 בין השעות 9:00-18:00,  שבת 10/3 בין השעות 10:00-19:00

 נעלי סירה מנומרות, EMY, 250₪ ביריד סופרמרקט (צילום: יח״צ)

נעלי סירה מנומרות, EMY, 250₪ ביריד סופרמרקט (צילום: יח״צ)

 ענת פרידמן, 350₪ ביריד סופרמרקט (צילום: יח״צ)

ענת פרידמן, 350₪ ביריד סופרמרקט (צילום: יח״צ)

  מכנסיים משובצים, 190₪ ביריד סופרמרקט (צילום: דרור בן נפתלי)

 מכנסיים משובצים, 190₪ ביריד סופרמרקט (צילום: דרור בן נפתלי)

פראי ואצילי

רשת האופנה גולברי השיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018 עם התמקדות בשני טרנדים חזקים המלווים אותנו מזה כמה עונות. הצבע אדום שולט עם חליפות, ווסטים, אוברולים ושמלות ולצידו תוכלו למצוא הדפסים גדולים של פרחים על שמלות, חולצות ומכנסיים. הפריטים מתאימים לכל שעה ביום, ממערכות קז'ואל לעבודה, בגדים אווריריים לשעות אחר הצהריים ופריטים אלגנטיים ומרשימים לשעות הערב. נוסף על כך הושקה קולקציית אביזרים מרשימה בה פריטים רבים המשלימים כל הופעה כמו תיקים, צעיפים דקיקים וכובעים, וקולקציית בשמים בניחוחות רומנטיים, המשלבים אלמנטים פרחוניים ופירותיים בריח עדין ומתקתק.

מידות: 36-46, החל מ-79.9₪, בסניפי רשת גולברי

 אסתי גיצבורג לגולברי. שמלה - 349.90 ₪,  תיק  249.9 ₪ (צילום: יניב אדרי)

אסתי גיצבורג לגולברי. שמלה - 349.90 ₪,  תיק  249.9 ₪ (צילום: יניב אדרי)

לא רק לראותם

משקפי ראייה הם אביזר אופנתי לכל דבר, ולעונה הקרובה כבר ניתן לזהות מספר טרנדים בולטים כפי שבאים לידי ביטוי בקולקציות של מותגי משקפי הראייה אירוקה ו-פרינס. מסגרות המתכת בגוונים מטאליים שונים יתאימו למחפשים מראה קליל ולא מתאמץ. הן מגיעות בשלל סגנונות צעירות וספורטיביות, עגולות, מלבניות ואפילו דגמי טייסים עם גשר אחד או גשר כפול.  מסגרות אובר סייז בצורות שונות מככבות על חלק משמעותי מהפנים ומתאימות במיוחד למעוניינות להדגיש את העיניים ומתייחסות למשקפיים כחלק מהאמירה האופנתית.  עוד בולט העונה השילוב העל-זמני והאלגנטי של שחור ומתכת המשולבת כאלמנט דקורטיבי או חלק בלתי נפרד מהעיצוב הפרקטי.

 

בא לשכונה איפור חדש 

עולם הקוסמטיקה רותח מתמיד, עם מותגים חדשים שמגלים את הפוטנציאל הגלום בשוק המקומי. לאחר שנתיים של מחקר ופיתוח, ובתזמון מדויק בסמוך לחג הטיפוח פסח, השיקה רשת הדראגסטור סופר פארם את מותג הקוסמטיקה החדש שלה, Milucca. המותג אשר מוצריו מיוצרים במפעלים שונים ברחבי אירופה, מבטיח איכות מרבית במחיר נוח – עד 44.9₪ למייק-אפ , המוצר היקר ביותר.

טווח מחירים: 14.9-44.9₪, להשיג בסניפי סופר פארם

     מתוך קמפיין המותג החדש לבית סופר פארם, Milucca. (צילום: אלקסה סינגר) 

    מתוך קמפיין המותג החדש לבית סופר פארם, Milucca. (צילום: אלקסה סינגר) 

המסיכה של אחרי פורים

שינויי מזג האוויר של התקופה מחייבים טיפול בשיער עם מסיכות שונות. מסיכת השינה לשיער של איב רושה -  Reparation night mask - מבוססת על קרם טיפולי ייחודי ומרוכז, המתקן ומחזק את השיער במהלך שנת הלילה. היא מועשרת ברכיב הבוטני של 100% שמן חוחובה המגן על השיער, מזין אותו ומעניק לו מראה רך ובריא. ניתן להשתמש בה על שיער יבש או לח בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע, והיא נטולת חומרים משמרים, סיליקונים וצבעים והשיער נותר רך ובוהק. 

מחיר: 38 ₪ ל-150 מ"ל.

לשיער הסובל מקשקשים אמיקה מציעים את מסיכת Take Care אשר משקמת ומזינה את השיער על בסיס שמן האובליפיחה. המסכה מתאימה לטיפול נגד קשקשים ובו זמנית משמשת גם להזנת שיער פגום. המסכה מרוכזת ועשירה ומשלבת בתוכה חומר פעיל נגד קשקשים, אומגה 6 ואומגה 7, שמן אובליפיחה וחמאת שיאה אפריקאית.

מחיר: 80 ש"ח ל- 250 מ"ל  

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il