May Must Have's

May Must Have's

עיצוב לבית בהשראת משחקי הכס, עוד מותג סקנדינבי שעושה עלייה, משקפי שמש, כפכפים, שבועות לילדים ותערוכת צילומים מרהיבה - כל מה שהוא מאסט לחודש מאי במקום אחד 

 בתמונה למעלה: טרייבקה פאשן לבית סופר פארם אופטיק, צילום: אוהד רומנו


בבית של דיאנריז

הסדרה משחקי הכס הפכה לא מכבר להשראה עבור מעצבים ומכורי הסדרה בכל העולם. העונה, מותג האופנה האדג'י Arketa שחולק עם הסדרה את עולם התוכן האפל והסקסי ואת הוייב של ימי הביניים וסיפורי האבירים, מעמיק את חוויית המותג עם נישה חדשה של עיצוב הבית. הקולקציה מושפעת גם היא מעולמות התוכן של משחקי הכס וסרטי הפעולה הבדיוני מקס האיום המלווים את המותג ואת יוצרו ישראל פרץ בשנים האחרונות ובאים לידי ביטוי גם בעיצוב החנות החדשה ובעיצוב קולקציית האופנה. תמצאו שם כל מה שצריך כדי לתת לבית טאץ׳ של פרק בסדרה עם פינות ישיבה, כורסאות, שולחנות, פסלים, גופי תאורה ונברשות ואביזרים שונים. מרבית הפריטים הם ׳פיסים׳ בודדים, בין אם בעיצוב אישי ובין אם פריטי ענתיקה מיובאים. בנוסף החודש השיקו בחנות שובר מתנה חדש אשר מעניק לרוכשים שווי גבוה יותר ממחיר הקניה: שובר על סך 500 ש״ח הוא שווה ערך ל-700 ש״ח ועבור שובר של 1,000 ש״ח תוכלו לממש קניה ב-1,500 ש״ח.

MUST HAVE: ביקור בחנות הוא חוויה מעולם אחר, תרתי משמע. אל תפספסו את ההזדמנות לפנטז על כס המלכות ולהצטלם על כס החרבות האימתני שבמרכז החנות.

Arketa Concept Store, החל מ-200₪, ניצנה 7, תל אביב

 הבית על פי Arketa (צילום: יח״צ)

הבית על פי Arketa (צילום: יח״צ)

מביטים קדימה

קולקציות משקפי שמש חדשות הן עניין שבשגרה באביב ואחת המפתיעות ביניהן היא זו של סופר-פארם אופטיק. ברשת הפארם מרחיבים את מחלקת האופטיקה עם מגוון מרשים במחירים אטרקטיביים במיוחד של מותגי על וביניהם בלמיין הנמכר בבלעדיות בסופר פארם, ,קנזו, סוניה ריקל, זאדיג וולטייר, פראדה, דולצ׳ה וגבאנה, ועוד, לצד מותגי הבית של הרשת Portofino הכולל גם משקפי ראייה,  Tribeca הצעיר והמרענן ו – NOLITA.

MUST HAVE: משקפי שמש נועזות של בלמיין ב-499₪, יותר טוב מזה?

טווח מחירים: 199-699₪, בסניפי סופר פארם.

חשיפה לצפון

שיגעון העיצוב הסקנדינבי הצליח להביא למותגים סקנדינביים ותיקים תהילה בינלאומית וכך גם כאן בישראל אנו זוכים להכיר עוד ועוד כאלו. כזה הוא מותג היוקרה הדני GEORG JENSEN  העוסק בעיצוב כלים לבית, תכשיטים ושעונים מעל ל-100 שנים. כיום הקולקציות של המותג ממשיכות את עקרונות המייסד, אמן הכסף ג׳ורג׳ ג׳נסן שהושפע מזרם האר-נובו ומטבע ילדותו בפרברי דנמרק. העיצובים המתוחכמים מציעים זווית שונה על פריטים קלאסיים של הלבשת הבית תוך שמירה על מראה יוקרתי ונקי. עד שיצטרפו קולקציות השעונים והתכשיטים למגוון המוצע בארץ, תוכלו למצוא פריטי עיצוב מעולם היין כמו דקנטרים, קראפים, שמפניירות ועוד; כלים לעיצוב שולחן והבית כמו קערות, סכו״ם, כלי אירוח, פמוטים ועוד.

החל מ-99 ₪, להשיג ברשת הצורפים ובאתר www.hazorfim.com

MUST HAVE: השמפניירה תיראה נפלא בכל בית, גם בלי להשתמש בה לייעודה המקורי.  

 GEORG JENSEN מבית הצורפים (צילום: יח״צ חו״ל)

GEORG JENSEN מבית הצורפים (צילום: יח״צ חו״ל)

מזרן יוגה לרגליים

מותג האאוטדור האמריקאי The North Face מצטרף לטרנד כפכפי הסליידס עם קולקציית כפכפים אותה מכנים במותג ״מיני מזרן יוגה לכפות הרגליים״. בהמשך לקו המנחה את המותג ביצירת אופנה פרקטית ונוחה לחובבי טיולים ובילויים מחוץ לבית, עוצבה קולקציית כפכפים לנשים ולגברים בצבעים אחידים המתהדרים בלוגו ענק, כיאה לטרנד ה- Big Logo הרותח של ימינו.

MUST HAVE: סליידס בשחור-לבן, קלאסיקס.

149₪, להשיג ברשת The North Face.  

הילדים של פופאי

אמרתם שבועות, אמרתם קולקציות לבנות בכל מקום. אהבנו במיוחד את הפרשנות של הילדים של קסטרו עם קבוצת הפריטים Keep it Cool, המתרגמת את מראה המלחים הטרנדי לאופנת ילדים מקסימה ומתוחכמת. עם פלטת צבעים של אדום, כחול ולבן תמצאו ג׳ינסים, הדפסי עוגנים ופסים, חולצות פולו מתקתקות לבנים ושמלות ריזורט לבנות. 

MUST HAVE: חליפה משובצת בכחול ולבן מקולקציית הבייביז, אין חמוד ממנו לחג או לשבת. 

החל מ-19.9₪, להשיג ברשת קסטרו

 הילדים של קסטרו, קולקציית keep it cool (צילום: שי יחזקאל)

הילדים של קסטרו, קולקציית keep it cool (צילום: שי יחזקאל)

חייבים להביט לאחור

פיסת ההיסטוריה הישראלית שמייצג בית האופנה משכית ראויה לתערוכה בפני עצמה, אך בינתיים, בהשראת המראות והמיתוס של סיפור סדום התנ״כי יצרו מעצבת בית האופנה שרון טל והצלם אייל נבו תערוכת צילומים ו-וידאו המשלבת בה גם את החלק השלישי בטרילוגיה המדבר של בית האופנה משכית. ״הקולקציה נולדה והתפתחה תוך כדי תהליך העבודה על התערוכה״ מסבירה טל, ״כאשר השיחות על סיפור סדום מעורר היצר והרגש מצד אחד ותמונות של נופים מרהיבים אל מול תיעוש כוחני והרס הטבע והשטח מצד שני הביאו אותנו לחבר בין האמנות והקולקציה בצורה מלאה.״ בפרויקט האומנותי הזה לקחו חלק צוות של 35 אנשי מקצוע מובילים ביניהם הפרזנטורית שביט ויזל, להקת הריקוד ענבל והסטיילסטית מזל חסון. בתערוכה המוצגת החל מהיום בבית משכית יוצגו הצילומים והסרטונים לצד הקולקציה הקרויה ״סדום״ ובה פריטי ערב כהים, שמלות לבנות וחליפות ייחודיות.

MUST HAVE: ביקור בתערוכה הוא ללא ספק חובה לכל חובב אופנה באשר הוא.  

תערוכת ״לא יכולנו שלא להביט לאחור״, מוצגת בבית משכית, הצורפים 14, תל אביב, א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00, ימי ו׳ 9:00-15:00 טלפון לבירורים: 03-6884004 לצד קולקציית ׳סדום׳ של בית האופנה, החל מ-2,500₪

 משכית, מתוך קולקציית סדום והתערוכה ״   לא יכולנו שלא להביט לאחור״   (צילום: אייל נבו)

משכית, מתוך קולקציית סדום והתערוכה ״ לא יכולנו שלא להביט לאחור״ (צילום: אייל נבו)

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il