NYFW: הילד הרע הכי טוב של ניו יורק 

במופע אורות דרמטי ובאז שהצליח לסחוף את צעירי ניו יורק, מותג אופנת הרחוב פאלם איינג׳לס של המעצב-צלם פרנצ׳סקו ראגזי מאתגר מחדש את חלוצי הז׳אנר. דניאל קליין עם הפרטים על הילד הרע הכי טוב של שבוע האופנה של ניו יורק 

כתבה: דניאל קליין, ניו יורק

צילומים: פאלם איינגל׳ס לפקטורי 54


פאלם איינג׳לס, בשבוע האופנה של ניו יורק, קולקציית סתיו-חורף 2019 (צילום: יח״צ)

פאלם איינג׳לס, בשבוע האופנה של ניו יורק, קולקציית סתיו-חורף 2019 (צילום: יח״צ)


מלך הסטריט החדש?

בערב ניו-יורקי קפוא הצטופפו מאות צעירים נלהבים מחוץ למה שפעם היה תיאטרון בשכונת צ׳לסי. התאורה האדומה והמסקרנת שבקעה מבפנים ולוגו המותג הטרנדי המואר בחוץ, גרמו למתח בקרב אלו שבאו לראות את התצוגה של המותג הצעיר והמרענן פאלם איינג׳לס - Palm Angles. הקהל שהמותג הצליח לסחוף אחריו עד ניו יורק מהחוף המערבי ומאיטליה הם בעיקר צעירים מובילי דעת קהל מעולם הסטריט-סטייל והקאז׳ואל, אך גם שמות גדולים וותיקים כמו הראפר פרנץ׳ מונטנה, המעצב אלכסנדר וונג, השחקנית-זמרת בלה ת׳ורן ובלוגרים מהשורה הראשונה בעולם. כלו אלו עשו את דרכם בצפיפות לאולם חשוך עצום בגודלו, וכבר אפשר היה להבין שהאירוע שהכין פרנצ׳סקו ראגזי, מייסד ומעצב המותג כמו גם מנהל קריאטיבי בבית האופנה מונקלר, עומד להיות חד פעמי. 

פאלם איינג׳לס, בשבוע האופנה של ניו יורק, קולקציית סתיו-חורף 2019 (צילום: יח״צ)

פאלם איינג׳לס, בשבוע האופנה של ניו יורק, קולקציית סתיו-חורף 2019 (צילום: יח״צ)

איך אומרים ׳סקייטר׳ באיטלקית?

את המותג פאלם איינג׳לס הקים ראגזי בשנת 2015, בהמשך לספר צילומים שפרסם העונה לאותו שם, ומביא לידי ביטוי את הרוח של ילדי הסקייטבורד של לוס אנג׳לס עם טאץ׳ של עיצוב איטלקי. התצוגה עצמה נפתחה במופע אורות מרשים לצד מוזיקה קלאסית שהאירה את ההאנגר בהדרגתיות ויצרה דרמה ומתח אצל הקהל שחיכה בהשתוקקות לראות מה ראגזי תיכנן לחורף 2019. פסלים של דמויות איטלקיות החלו להיחשף ואיתן מופע האורות שהלך ונהיה דרמטי יותר מרגע לרגע. הטיזינג של רגאזי הכין את הקרקע היטב לקולקציית נשים וגברים שהיא בחלקה גם ג׳נדרלס, מגמה אופיינית לקהילת הסקייטרים והגולשים מלוס אנג׳לס, עם עליוניות בגזרות אוברסייז ומכנסיים באורך שוקעים לנשים ולגברים. פלטת הצבעים נעה בין על גוונים חמים ועמוקים ועד כחול לצבעי ניאון כאשר להדפסי הטיי דיי המפורסמים התווספו הדפסי גרפיטי וגזרי אותיות מגניבים. בלטו במיוחד מעילים בהשפעות צבאיות שונות ובעיקר פרשנות סקסית של ז׳קט האדמירלים. גם על בגדי העור ראגזי לא ויתר והיה ניתן לראות ג׳קטים, שמלות מיני ומכנסיים מעור בגזרות סקסיות. עם זאת הפתעת הקולקציה והפריט הבולט ביותר היו דווקא האבולוציה של תיקי הפאוץ׳ שנלבשו כסינר מעל לבגדים, וכמו ג׳קטים רבים בקולקציה נראה שמתכתבים עם עולם הצילום האהוב על המעצב. 

קולקציית חורף 2019 היא בין המפתיעות ומדי פעם מצליחה לאתגר את הקולגות בז׳אנר כמו אוף ווייט ואלכנסדר וונג. ההצלחה להפגיש בין עיצוב איטלקי, סטריט-סטייל ניו-יורקי וסצינת הסקייטרים והגולשים בלוס אנג׳לס כנראה שתגדיל את קהל המעריצים של ראגזי ואין ספק שמדובר בבית אופנה שצריך להיכנס לרשימת הנעקבים של מביני העניין. 

המותג פאלם איינג׳לס משווק בישראל בבלעדיות בחנויות פקטורי 54  

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il