IT MoM: Sapir Adler

היא אוטוטו בת 34 ומרגישה כמו ילדה עם ילדים. היא נשואה לאלעד ואימא לבן (4), דור (3) וסהר (שנה). מיד אחרי הצבא למדה הוראה לגיל הרך ומזה 11 שנים היא גננת. הכירו את ספיר אדלר, בעלת בלוג האופנה והלייף סטייל לילדים  www.sapkidz.com, ו mommy's workout, סדרת אימונים בסטורי שלה באינסטגרם, שפותחת ארון ועונה על השאלון הזהה

(תמונות: אינסטגרם sapiradler_sapkidz)

IMG_20180601_144632_289 (1).jpg

״תמיד הייתי מכורה לכושר״ מספרת ספיר אדלר (34) ״מאלו שעושות מתח לכל כיוון ובכל צורה, לחיצת חזה במשקל כבד ועוד חמישה אימוני שחייה בשבוע, לפני קצת יותר מחמש שנים החלטתי שאני לוקחת את זה צעד קדימה ועשיתי תעודת מאמן. ממש אחרי סיום הקורס גיליתי שאני בהריון ראשון וים של בחילות עצרו אותי מלהתחיל לאמן אחרים. אני אגב התאמנתי עד תחילת תשיעי, גם בהריון השני התאמנתי לפחות חצי הריון עד שהבחילות שברו אותי. אחר כך כבר היו לי יותר מידי ילדים ופחות מידי זמן להתאמן. מאז שבן נולד היתה לי זיקה לאופנת ילדים. הוא לא היה לבוש סטנדרטי אף פעם ותמיד השקעתי בזה. גם האהבה שלי לצילום התפתחה איתו, ויחד עם שניהם חשבון אינסטגרם מלא בסטייל, אבל מי הבין אז בתיוגים. לפני כשנה וחצי לאחר פניות, הפקות למותגים, צילומים, ואג'נדה ש״אין דבר כזה חליפת גן!״, החלטתי שאני לוקחת את כל זה צעד קדימה ופותחת בלוג, בנוסף מצאתי את דרכי חזרה לעולם הכושר אי שם בלוז הצפוף של אימא עם שתי קריירות ובית, והמצאתי את mommy's workout, סדרת אימונים לאימהות שמועברים בסטורי שלי באינסטגרם ״.

לצד ניהול עמוד האינסטגרם וקבוצת הפייסבוק של הבלוג, כתיבה, העברת סדנאות צילום בנייד, צילומי אופנה לילדים, והפקות אופנה למותגים לילדים, כשהיא נהנית מכל רגע, ספיר גם פותחת את הארון ועונה על השאלון הזהה. 

IMG_20180907_165026_284.jpg

הפריט שאני הכי מחובר/ת אליו רגשית/שיש מאחוריו סיפור מעניין

ג'קט קצר של אדידס בצבע אדום בוהק שקניתי לבד מכספי האישי אי שם בגיל 16 ועלה אז 360₪, שהצריכו כמעט חודש של עבודה בטלמרקטינג. וג'קט עור לבן של אדידס שהיה בחנויות בערך לפני 8 שנים ונמכר ב- 2,800₪, אני הצבתי לי מטרה למצוא אותו אונליין במחיר הגיוני, וזכיתי בו במכירה פומבית בEbay, ב 100$. אגב אני בקושי לובשת אותו כי אני סובלת מחום אבל הוא יישאר בארון שלי בערך לנצח!

לעולם לא אלבש

קורדרוי, קטיפה, פדלפון וכל הדברים ההזויים שחוזרים עכשיו וממש לא נוח לי ללבוש אותם.

חולשה אופנתית

המשקפיים החדשים בגרסת לימיטד אדישן של ורסאצ׳ה. בכלל יש לי עניין  עם דברים במהדורה מוגבלת.

IMG_20181229_222243_522.jpg

עצת שופינג טובה

תקני רק בגדים שגורמים לך  להרגיש בהם נוח. 

אל תפחדי להשקיע הרבה בפריט שנראה לך שאין שני לו, הפריטים האלו הם אלו שילוו אותך שנים.

נסי לעשות את השילוב הנכון בין פריטים טרנדיים לפריטים קלאסיים ונצחיים שיכולים ללוות אותך שנים (לי יש כמה וכמה כאלה).

פריט חובה בארון של כל פאשניסטה

ג'ינס בגרסה קלאסית

כמה בארון?

זוגות נעליים: ווואי אין לי מושג!

זוגות משקפיים:  לפחות 10

זוגות ג'ינס:  בין 15 ל-20 אבל מי סופר

IMG_20190106_154559_607.jpg

 הפריט הכי ישן בארון

ג׳ינס ליוויס וינטג׳ אמיתי של בעלי מגיל 16 שעכשיו משמש אותי

הפריט הכי יקר בארון

כל פריט סופר יקר אני מוצאת אונליין בשליש מחיר אז זו לגמרי שאלה מכשילה  :)

קניות אונליין, כן או לא?

בארוררררר ! אני קניתי ב Ebay כשמי ידע מה זה בכלל, לבעלי היתה חנות Ebay לפני עשר שנים. ומי יקנה אונליין אם לא גורו אופנה ולייפסטייל לילדים ?

IMG_20190106_153015_360.jpg

צבע אהוב

אפור!

רשת/ מותג/ מעצב/ת אהובים בארץ או בחו"ל

חייבת להודות שלאחרונה אני מוצאת ב ZARA כמעט את כל הגחמות שלי

פריט אחד שהיתי לוקח/ת לאי בודד

הסלולארי? איפה אימוג'י המחייך והקורץ  :)

וברצינות...ה mommy jeans החדש שקניתי ב״הודיס״ לפני חודש ומאז לא הפסקתי ללבוש

IMG_20180804_101140_351.jpg

ספר מומלץ

כשיש לי זמן פנוי אני בעיקר כותבת לא קוראת, אבל לפני שנתיים קראתי את ״נערת החודש״ והוא היה אחלה.

בילוי מועדף בשעות הפנאי

אינסטגרם , ספורט, הילדים שלי

יעד לחופשה המושלמת

כל מקום שיותר קר בו מאשר ישראל ביולי אוגוסט

00000PORTRAIT_00000_BURST20181224074727799.jpg

עונה האהובה בשנה

חורף 

דמות נערצת/השראה

אני שואבת השראה מכל מיני מקומות ואנשים אבל אף פעם לא הערצתי מישהו (פרט לבקסטריט בויז). אני מאמינה שמכל אחד יש מה ללמוד ומה ללמוד לא ללמוד.

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il