חדש על המדף: מוצרי הטיפוח של החודש

קרם לחות מהפכני בהתאמה אישית, קו מוצרי טיפוח קוריאניים, פדים לאנטי-אייג׳ינג ואיפור לשיער: אלו הם מוצרי הטיפוח החדשים והמעניינים של החודש

(בתמונה למעלה: לוריאל פריז, צילום: יח״צ)


קרם לחות בהתאמה אישית: קליניק

מותג הטיפוח והאיפור קליניק משיק את Clinique ID קרם לחות בהתאמה אישית. לראשונה בעולם יתאפשר לכל לקוחה ליצור בעצמה את קרם הלחות המתאים לה באופן אישי לפי סוג העור ודאגת העור העיקרית שלה. הרעיון פשוט: בסיס המוצר הוא קרם או ג׳ל לחות הנבחר מבין שלוש אפשרויות על פי סוג עור, אליו מתווספת מבחנה עם חומרים פעילים מבין חמש אפשרויות שונות – לכל אפשרות צבע מבחנה אחר - על פי דאגת העור העיקרית כמו עור אדמומי, קמטוטים, עייפות, מרקם לא אחיד או גוון לא אחיד. כך נוצרים 15 שילובים אפשריים וצבעוניים היוצרים מענה רחב ביותר לפתרונות לחות לעור. המבחנה מוכנסת לתוך בקבוק הבסיס ובכל לחיצה האריזה החדשנית תספק את המינונים המדויקים לשימוש: 90% מבסיס הלחות  ו-10% של חומר פעיל מתוך המבחנה.

לכבוד השקת הסדרה, יצרו בקליניק ישראל מתחם חווייתי של תאי צילום צבעוניים ומיוחדים השואב השראה מחמשת הצבעים של המבחנות. לאחר ההצלחה שלו במתחם שבוע האופנה של תל אביב.המתחם יעבור בשלושה קניונים ברחבי הארץ, שם יוכלו המבקרים להצטלם בתאים ולהתנסות במוצר החדש (עזריאלי חיפה 16-23/3, עזריאלי איילון 26/3-1/4 ועזריאלי מלחה 3/4-10/4).  

קליניק ID, מחיר השקה 199₪ עד סוף אפריל, מחיר רגיל 220₪

להשיג בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובקניון TLV פאשן מול, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובחנות האונליין www.clinique.co.il.

חמש מבחנות, שלושה קרמים, חמש עשרה אפשרויות טיפוח. Clinique iD (צילום: יח״צ)

חמש מבחנות, שלושה קרמים, חמש עשרה אפשרויות טיפוח. Clinique iD (צילום: יח״צ)

מחלקת מותגי טיפוח חדשה: סופר-פארם

במסגרת התחרות הגוברת בענף הקוסמטיקה, רשת סופר פארם מקימה מחלקה חדשה לייבוא ישיר של מותגים, חלקם אף מוכרים לקהל הישראלי. הייבוא הישיר של סופר פארם מנטרל את התלות ביבואנים רשמיים ומאפשר לרשת למכור מותגי נישה איכותיים במחירים נוחים ובכך להתאים את עצמה לתנאי התחרות של הענף. במקביל להקמת המחלקה הקרויה Retailer Brands יתבצע שידרוג של הסניפים למראה חדשני ויוקרתי. המותגים הראשונים במחלקה החדשה הם מותג הטיפוח pixi – שהביא לעולם את ה״גלו טוניק״ האייקוני - ומותג עיצוב השיער ג׳ון פרידה. תחת תת-מחלקה הקרויה K Beauty ישווקו מוצרים ומותגים מעולם הטיפוח הקוריאני כמו Skin Treats ו-Rose Heart בייבוא ישיר של סופר פארם ואת המותג Tony Moly. כל אלו מצטרפים למותגי הבית לייף ומילוקה החוגג יום הולדת שנה השבוע.

להשיג בסניפי רשת סופר פארם


 

 

 

פדים לטיפול אנטי-אייג'ינג - לוריאל פריז

סדרת האנטי אייג׳ינג הפופולרית של לוריאל פריז מתרחבת עם פדים לטיפול אנטי-אייג'ינג. REVITALIFT LASER PADS הוא מארז המכיל 30 פדים, ספוגים בקומפלקס גליקולי, האמורים לשמש אותנו כחלק משגרת הטיפוח בערב לאחר ניקוי העור ולפני מריחת הקרמים. העברת פד אחד על הפנים מסייעת בהסרת התאים מתים, ומאפשרת למוצרי הטיפוח להיספג בצורה יעילה יותר- ללא "מחסום”. לדברי המותג, שימוש יומיומי מדי ערב ב-LASER PADS מבטיח לסייע בשיפור מראה קמטים, לגוון עור אחיד ולמרקם העור. הפורמולה מתאימה לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי ביתי.

מחיר השקה מיוחד עד סוף מרץ 59.90 ₪, ולאחר מכן 80 ₪, להשיג ברשתות הפארם והפרפומריות המובחרות

Revitalift Laser Pads, לוריאל פריז (צילום: יח״צ)

Revitalift Laser Pads, לוריאל פריז (צילום: יח״צ)

 

איפור לשיער – לוריאל פריז

COLORISTA הוא צבע זמני לשיער אשר אינו נועדו לכיסוי אלא לאמירה אופנתית בלי התחייבות ארוכת טווח. הצבע, המוגדר כ״איפור לשיער״, מגיע במרקם ג'ל בצבעים נועזים הנשטפים בחפיפה. הגוונים מחולקים ל-2 קטגוריות לפי צבע השיער: חום או בלונדיני. בין הגוונים האופנתיים: צבע פטל, נחושת, ורוד כהה, סגול כהה, סגול שזיף, כחול, ירוק, לילך, ורוד פודרה, אדום ועוד.    

מחיר: 34.9 ₪, להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

 ניקוי פנים – לייף לסופר פארם

סדרת המותג הפרטי לייף מבית סופר-פארם מתחדשת עם מתיחת פנים וניראות חדשה לאביזרי הניקוי ומציגה גם סדרת אביזרים ייעודיים חדשים לניקוי ולטיפוח הפנים. בין המוצרים חדשים תמצא שני מכשירים אלקטרוניים  לניקוי הפנים בגירסה רגילה וגירסת מיני, סט כפפות וסט מגבות להסרת שאריות איפור בעזרת מים בלבד ועוד.

טווח מחירים: 7.90-79.90 ₪, להשיג ברשת סופר פארם

סדרת ניקוי פנים חדשה מבית Life לסופר פארם (צילום: יח״צ)

סדרת ניקוי פנים חדשה מבית Life לסופר פארם (צילום: יח״צ)

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il