חדש על המדף

בושם שיצר שף פטיסרי מפורסם, סדרת טיפוח לתלתלים, מארז טיפוח לנשף ועוד מוצרים חדשים ומרעננים על המדפים

בתמונה למעלה: נטע אלחמיסטר ל-Sacara (צילום: יניב אדרי)


בושם פטיסרי

מותג הטיפוח מפרובאנס ל׳אוקסיטן חבר לשף פטיסרי הצרפתי פייר הרמה, יחד יצרו סדרה במהדורה מוגבלת של 6 בשמים בניחוחות פרחוניים ופירותיים, כולם חגיגה של טעם וריח. הסדרה הקרויה על שם הכתובת של חנות הדגל של המותג בפריז Champs 86 , הושקה במספר חנויות מוגבל ברחבי העולם, ביניהן חנות הדגל הישראלית בקניון רמת אביב.

הניחוחות והשילובים האקזוטיים כוללים: ורדים וזעפרן, דומדמניות שחורות ורוברב, פטל ותה ירוק מאצ'ה, תפוז עלים ופרחים, מנדרינה וצמח האימורטל, ולימון שחור. הניחוח של כל אחד מהרכיבים נושא עמו את סיפור הסביבה הטבעית והייחודית לו, ואת סיפור היצירה מאחורי התהוותו. 

429₪, להשיג בחנות הדגל ברמת אביב או באתר ל׳אוקסיטן

 

ל׳אוקסיטן שאנס 86 (צילום: יח״צ)

ל׳אוקסיטן שאנס 86 (צילום: יח״צ)

אנטי פריז

בעוד בכל העולם נשים מתולתלות מפסיקות להילחם בתלתלים עם החלקות, אין זה מפתיע כי סדרת התלתלים של המותג ג'ון פרידה הינה השנייה הנמכרת ביותר במגוון ברשת סופר-פארם ונמצאת בצמיחה מתמדת. כמותג שחרט על דגלו לספק מענה יעיל לכל סוגי השיער והדרישות הייחודיות להם הסדרה לתלתלים עשירה ברכיבים המסייעים ללחימה בתופעת ה׳פריז׳ -FRIZZ,

מעניקה לחות ומסייעת בהגדרת צורת התלתל הטבעית.

בסדרה תמצאו שמפו, מרכך, מסכה, תרסיס לעיצוב יומיומי ומוס מגדיר ומדגיש.  

טווח מחירים: 34.9-39.9 ₪

להשיג ברשת סופר פארם

ג׳ון פרידה לסופר פארם (צילום: רותם לבל)

ג׳ון פרידה לסופר פארם (צילום: רותם לבל)

 ג׳יג׳י אנד דה סיטי

מעבדות GIGI משיקה את סדרת ה-CITYNAP, סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים המתמקדת במניעת נזקי סביבה  המבוססת על קומפלקס ייחודי ובלעדי לחברה, שמטרתו להגן על העור ולמנוע נזקים של קרינת UV,UVA  UVB, נזקי מתכות כבדות וכימיקלים, עשן, אבק וזיהום אוויר. הסדרה כוללת 5 מוצרים - קרם יום, קרם לילה, סבון פילינג, סרום ומסכת שינה,

ומכילה 4 תמציות צמחים טבעיות המופקות בטכנולוגיה חדשה השומרת על תכונות ההגנה, המניעה והתיקון שהתפתחו בגנטיקה הצמחית במשך אלפי שנים וסייעו להישרדותם הביולוגית בתנאי אקלים קשים. 

טווח מחירים: 199-249 ₪

 

לבן זה השעון החדש 

מותג השעונים לקוסט משיק שעון קיצי אופנתי בצבע לבן משובץ באבנים. השעון עם לוח בצבע אוף וויט, משובץ אבנים במקום מספרים, עם מחוגים ולוגו המותג בצבע זהב. מסגרת לוח השעון בצבע כסף, עם רצועה בצבע לבן, השעון עמיד למים וזכוכית השעון עמידה בפני שריטות. המותג לקוסט הוקם בשנת 1933 על ידי אלוף הטניס - רנה לקוסט, אשר חולל מהפכה באופנת הגברים והפך את חולצת הפולו האייקונית לפריט חובה בכל מלתחה. והוא מפורסם בעיקר בזכות התנין, שהפך לאחד מסמליו.  

טווח מחירים: 399-999 ₪

להשיג ברשת פלאנט, רשת ג'נטלמן ובחנויות השעונים ברחבי הארץ

 

שעון לקוסט לפלאנט, מחיר 699 ₪ (צילום:יח״צ חו״ל)

שעון לקוסט לפלאנט, מחיר 699 ₪ (צילום:יח״צ חו״ל)

מתנשפות

לקראת חגיגות סיום שנת הלימודים וערבי הנשף רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה ערכת טיפוח מיוחדת במהדורה מוגבלת שכל ייעודה הוא טיפוח מקדים לאירוע. ערכת הטיפוח ארוזה בנרתיק כסוף ומכילה 3 מוצרים: מסכת זהב מתקלפת – למראה קורן, צחור וחלק במיוחד, ברונזר שימר תחליבי לגוף ולפנים ופילינג שפתיים המשלב שפתון צבע מועשר בלחות.  

מחיר לצרכן: 69 ₪ בלבד, להשיג בסניפי SACARA.

???? ????? ??? ?? ????? ???? ? ???? ????? ???'  ????? 69??.JPG

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il