NY Fashion week 2019: להתאפר כמו אדריאנה לימה וג׳יג׳י חדיד

פרשי, ססגוני, מנצנץ, פלאשבק לניינטיז עם מראות האיפור של מותג האיפור Maybelline New York מייבלין ניו יורק היישר משבוע האופנה ניו יורק 2019 

במסגרת שבוע האופנה ניו יורק אביב/קיץ 2019 חושף מותג האיפור ומעניק החסות מייבלין ניו יורק את מראה האיפור החדש על פני שגרירות המותג ודוגמניות העל: אדריאנה לימה, ג'יג'י חדיד, הרייט פול, וכריס אורנה.

(תמונות: מייבלין יח״צ)

הקץ לטרנד החתול השחור

העונה, כיכבו על מסלולי שבוע האופנה הניו יורקי מראות קלילים, טבעיים, וצעירים מאוד, הכוללים בין היתר ליינרים בצבעים, מראות בצבעים לא שגרתיים כמו צהוב, ורוד וכתום, עפרונות עיניים ירוקים וכחולים הקיפו את העין במלואה לצד מעושן חום סולידי לאוהבות הלוק הרך והעדין. לצד האיפור הפרשי הטבעי, מככבים העונה גם שילובי נצנצים, אבנים או קריסטלים שחוזרים אלינו מהניינטיז. 

מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  (9).jpg

מוצרים ליצירת המראה הבסיסי הטבעי והאחיד:

מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  (6).jpg

מוצרים להוספת צבע ורעננות, למראה זוהר וצעיר:

הפריטים המוצגים בכתבה הינם בגדר הצעה בלבד, אין למגזין it כל אחריות בנוגע לאיכות המוצרים ו/או התנהלות הספק, מחירים, עלויות משלוח, מיסוי וכו׳

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il