שיתוף הפעולה שמעניין את כל מי שמתגעגע לניו יורק של שנות השמונים

ברייקדאנס, גראפיטי, ג׳ינס, והיפ הופ. הצלם Jamal Shabazz מחזיר אותנו לרחובות ניו-יורק של שנות השמונים, בקמפיין החדש שצילם למותג הג׳ינס LEE

(צילום: Jamel Shabazz למותג הג׳ינס Lee)

״החברים של  שאבז״ מתוך קמפיין המותג Lee שצילם   Jamel Shabazz

״החברים של שאבז״ מתוך קמפיין המותג Lee שצילם Jamel Shabazz

לרגל 130 שנות מצוינות בג'ינס, מצלם מותג הג'ינס האייקוני Lee את קמפיין קיץ 2019 בשיתוף צלם הרחוב האגדי ג'אמל שאבאז Jamel Shabazz. שאבאז (59) אחראי לצילום תמונות אלמותיות מסצנת הלידה של ההיפ-הופ בניו יורק של שנות השמונים, וידוע כאומן המגדיר את דורו. בקמפיין הוא מפליא להחזיר את קולקציית הקיץ החדשה של המותג לניו יורק של אותם ימים, תוך צילום באותן שכונות ורחובות, ותוך שמירת השפה והדימיון לתמונותיו שפורסמו בספר Back in the Days משנת 2001. בקמפיין מככבים גם החברים של שאבז, שביצירתיות רבה, מלהק אליו את תושבי ניו-יורק בעלי הסטייל המושפע באופן טבעי מסצינת ההיפ-הופ. בין כוכבי הרחוב שגייס, ניתן למצוא את אושיות הסטייל של הברונקס  KoolOut_k  ואת הדיג׳י  leerock_starski, שהאהבה האמתית שלהם לשנות השמונים הפכה אותם לגיבורים מקומיים ולמקור השראה בינלאומי.

קולקציית הקיץ לנשים וגברים העונה משחזרת בהצלחה את התקופה. ולשם כך מעצבי המותג חידשו דגמים שמצאו בארכיון, ועדכנו אותם בעזרת פלטת צבעים נועזת והדפסים רעננים. בקולקציה ניתן למצוא מוטיבים בסגנון רטרו ביניהם ג׳ינס שטוף, פסי רטר עדינים, והדפסי גרפיטי בעל אמירה, המעניקים מראה חדש ונועז לקולקציה.

טווח מחירים: 89- 890 ₪
להשיג בחנויות האופנה המובחרות

מגזין האונליין it הוא מגזין טרנדי, מוביל ומשפיע, העוסק באופנה וסגנון חיים, המציע תוכן מקורי חוויתי, ופלטפורמה שיווקית איכותית למותגי פרימיום נבחרים. המגזין פונה לקהל יעד אורבני, מודרני, חובב אופנה ולייפסטייל, ומופץ בתפוצה של עשרות אלפי עותקים בניוזלטרים וברשתות החברתיות.
המגזין מציע למותגי לייפסטייל נבחרים להצטרף לתכנית שותפים וליהנות מפרסום וטראפיק באמצעות תוכן איכותי המותאם לצרכי המותג. 
 itmag.co.il