fbpx
מי אמר שטייץ זה לא מכנסיים? בגדי היוגה הטרנדיים שעשו לנו חשק לצאת עכשיו לאימון
מי אמר שטייץ זה לא מכנסיים? בגדי היוגה הטרנדיים שעשו לנו חשק לצאת עכשיו לאימון
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on pinterest

כבר לא רק בסטודיו: ג׳יג׳י חדיד, היילי ביבר ועוד מפורסמות מוציאות את בגדי האימון מהסטודיו והופכות אותם  לטרנד אופנתי. וגם, המותגים המקומיים והבינלאומיים שיהיה לך ממש נעים להכיר

תמונה למעלה: RIPPLE

הכוכבות הלבושות בבגדי אימון יוקרתיים נותנות תוקף לתופעה לפיה בגדי ספורט או בגדי תרגול הם לא רק פריט פונקציונאלי השמור לשעת כושר בלבד, אלא אופנה טרנדית ועדכנית, סמל סטטוס וסגנון חיים לכל דבר. ״אופנת פנאי״ או ״אופנת יוגה״ לרוב מזוהה עם אורח חיים בריא, אחריות חברתית, סביבתית, קיימות ומיינדפולנס. אם גם את מחובבות הז׳אנר, יש דברים שחשוב שתדעי, ומותגים שכדאי שתכירי.

RIPPLE מבדים טבעיים בלבד

RIPPLE: על פי פילוסופיית היוגה

מותג בגדי היוגה המצליח RIPPLE מציע דגמים העשויים מבדים טבעיים בלבד. הפריטים מיוצרים בישראל ופותחו בשיתוף עם מורות ליוגה ופילאטיס. פילוסופיית היוגה היא קו מנחה לעיצובי המותג. השילוב בין נוחות, ייצור ערכי ומוסרי והקפדה על הפרטים הקטנים הופכים את המותג לאחד המדוברים בעולם בגדי האימון. המותג מציע קודם כול נוחות התורמת לריכוז בתרגול ומונעת התעסקויות מיותרות לסידור הבגד במהלכו. המותג פועל על פי עקרון ה״אהימסה״ – אי פגיעה או אי אלימות – אחד מהעקרונות החשובים בפילוסופיה היוגית, מה שבא לידי ביטוי בייצור בתנאי העסקה הוגנים, ייצור אקולוגי או אורגני וטבעי ולכן מתכלה, ויחס ללקוחות הלובשות את הפריטים ונהנות מבגדי יוגה נוחים ובריאים. רוב העובדות בסטודיו של RIPPLE הן יוגיות ומתרגלות בקביעות בבגדי המותג. תקשורת שוטפת מתקיימת בין צוות המותג ללקוחות, ביניהן מורות רבות ליוגה, והיא מסייעת בפיתוח מוצרים חדשים.

ביקשנו מאדוה ברונר, בעלת המותג, כמה טיפים לבחירת בגדים לתרגול יוגה:

נוחות מומלץ לנוע ולהימתח כאשר מודדים את הבגד. חשבי על התנוחות המאתגרות ביותר שבהן חשוב שיהיה לך נוח.

התאמה למלתחה פריטים ניטרליים וקלאסיים תמיד ניתן להתאים בקלות זה לזה, וכך גם ליתר הפריטים במלתחה שלנו.

איכות ועמידות חשוב לבחור בגד מבדים טבעיים ואיכותיים, השומרים על בריאות המתרגלת ונשארים איתה לאורך זמן. 

להשיג באתר: rippleyogawear.com

RIPPLE בפייסבוק: rippleyogawear, באינסטגרם: ripple_yogawear

BODY TALK שימוש בבדים אקולוגיים בעלי תקן אירופאי CO2

הדפסים אקזוטיים ושמירה על הכדור

גם המותג BODY TALK, בוטיק בגדי ספורט לנשים, יוגה ופילאטיס, חרת על דגלו את ערכי השמירה על כדור הארץ בתהליך הייצור, והוא מזוהה עם ההדפסים האקזוטיים המרהיבים. הקולקציה מיוצרת בטכנולוגיה ברזילאית מתקדמת, בדגש על איכות בלתי מתפשרת, שימוש בבדים אקולוגיים בעלי תקן אירופאי CO2, נושמים, מנדפים, אינם סופגים ריחות זיעה, בעלי מסנן קרינה UV 50, רכים, גמישים, לטווח תנועה מלא ולביצועים אולטימטיביים.

בעלת המותג היא חני שדה (52), נשואה ואימא לשניים, אשר חיה כ-10 שנים בברזיל. ״ברזיל ריגשה וסקרנה אותי״, נזכרת חני. ״כבחורה צעירה שתמיד התביישה בגופה, זכיתי לחיות במקום המכבד את גוף האישה. לברזיל הגעתי כמעצבת פנים, החיים הובילו אותי לחפש שינוי, ובגיל 38 התוודעתי לראשונה לשיטת התנועה NIA, ועברתי הכשרה כמורה, בעלת חגורה לבנה. עם שובנו ארצה, גרפתי בסטודיו מחמאות בזו אחר זו עבור הבגדים שלבשתי, מה שהביא אותי להתחיל משהו חדש, וכך לפני 8 שנים התחלתי לעצב קו בגדי תנועה לNIA- בשםBODY TALK. עם השנים הפך המותג למותג בגדי ספורט לנשים המתאים ליוגה, פילאטיס, חדר כושר ולשעות הפנאי״. מעבר לנוחות המרבית והדגמים הצבעוניים והטרנדיים, מדובר בקולקציית בוטיק, קטנה ואיכותית, כל פריט הוא ONE OF A KIND.

BODY TALK דגמים נשיים, מחמיאים ומחטבים

״קרוב ל-80% מתעשיית האופנה נקברת או נשרפת בסוף כל עונה״, מסבירה חני, שבמסעה האחרון לברזיל התוודעה לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות של חברת Santaconstancia הברזילאית, הפועלת לשיפור ושימור אנרגיה, ולמען איכות הסביבה, ואיתה בחרה לייצר את הקולקציה הנוכחית. הדגמים נשיים, מחמיאים ומחטבים, נעימים, רכים, וגם ידידותיים לסביבה, הבדים נוצרו בתהליכים המתחשבים בכדור הארץ, ומאפשרים שימוש חוזר.

להשיג באתר www.hsbodytalk.com

באינסטגרם: hsbodytalk, בפייסבוק: hsBodyTalkIsrael

ALO YOGA ידוע כחביב המפורסמות

מה שטוב לג׳יג׳י ובלה

המותג הידוע ALO YOGA, מוכר בזכות הקולקציות הייחודיות שלו המותאמות לפעילויות יוגה. המותג שהוקם בשנת 2007 בלוס אנג’לס, מקדם גם הוא מגמת אחריות חברתית וסביבתית, תהליכי הייצור והפיתוח של המוצרים ממזערים נזקים, והחברה מעניקה לכלל עובדיה תנאי העסקה הוגנים ואיכותיים. המותג גם ידוע כחביב המפורסמות, ורבות נתפסות על ידי צלמי הפפרצי לבושות בטייצים האייקוניים של המותג, ביניהן היילי ביבר, מירנדה קאר, ג’יג’י חדיד, קנדל ג’נר, טיילור סוויפט ועוד.

להשיג בסניפי רשת FACTORY 54 ברמת אביב ובקניון TLV, ואונליין FACTORY54.CO.IL

LULULEMON המותג שאפילו השטן לובשת

השטן לובשת לולולמון

אי אפשר לדבר על ״אופנת יוגה״ או על בגדי יוגה מבלי להזכיר את המותג אולי המזוהה ביותר עם הטרנד – LULULEMON. מותג הספורט הזה, שהוא הרבה מעבר להלבשה או אופנה בלבד, כבר מזמן הפך לדרך-חיים עבור קהל לקוחותיו. המותג הוא ״קאלט״ מעבר לים, עם תורה שלמה שהוא מקדם לגבי חיבור גוף-נפש. התוכן הערכי והמשובח שהמותג מצליח לייצר משווק  בשיטות שיווק אותנטיות והמותג מתנהל כ״מועדון סגור״, ואלה מוכיחים את עצמם כבר שנים. בעבר היו שמועות על השקת המותג והגעתו לארץ, אך הוא עדיין לא הגיע. מעבר להיותו מותג הלבשת-פנאי, המותג מייצר חיבור לאופנה ולטרנדים באופן עקבי, שומר על חדשנות ומוביל אמירה אופנתית. למי שטרם קראו את ״השטן לובשת לולולמון״, של לורן וייסברג, מחברת רב-המכר והסרט ״השטן לובשת פראדה״, זה הזמן.

בגדי ספורט ויוגה הם כבר אופנה של ממש BODY TALK

זה שווה את זה?

קשה להתעלם מהעלויות הכרוכות באימוץ בגדי אימון טרנדיים ואופנתיים. האם נכון להשקיע סכומים נכבדים בבגדי אימון ובבגדי יוגה? הדעות חלוקות. מצד אחד מדובר בתרבות פנאי, בהשקעה בתחביב או בעיסוק, ולאיכות יש משמעות. מצד שני, היוגה מלמדת גם צניעות ופשטות. איפה עובר הקו? האם יש ערך מוסף לתרגול בבגדים טרנדיים ויוקרתיים? באופנה כמו באופנה, הסוגיה האם המותגים היוקרתיים מצדיקים את ההשקעה או שמא הפכו לסמל סטטוס בלבד, נתונה לפרשנות, והתשובה היא סובייקטיבית, ותלוית תרבות.

מן הפן האופנתי, אומר המשפט הידוע: ״טייץ הוא לא מכנסיים וגרבונים הם לא טייץ״, אך כשמדובר בטרנד-על שאותו מובילות דוגמניות-על, גם הקלישאה הזו מתנפצת, ועל פי הטרנד המתהווה, בגדי ספורט ויוגה הם כבר אופנה של ממש שאפשר ורצוי להוציא מהסטודיו.

ערך מוסף לתרגול בבגדים טרנדיים RIPPLE